A - Bakım sonrası (seksten sonra nasıllar)
Yoichi çabucak banyo yapacak, böylece siz birlikte banyo yapabilirsiniz. Ve bundan sonra sana sarılacak ve seni övecek.
B - Vücut kısmı (kendilerinin ve ortaklarının en sevdikleri vücut kısmı)
Yoichi'nin en sevdiği vücut kısmı kalçalarıdır. Kalçalarına binerken seni zevkle izlemeyi seviyor <33
Ve senin en sevdiği vücut kısmı muhtemelen göğüslerin. Stres altındayken onunla oynamayı seviyor ve göğüslerine boşalmayı seviyor, boşaldığında sıcak olduğunu düşünüyor.
C - Cum (Cum ile ilgili her şey)
İçine boşalmak isterdi ama seni hamile bırakma riskini almak istemiyor (seni hamile bırakmak istiyor ama doğru zaman değil), bu yüzden çoğunlukla göğüslerine veya kalçalarına boşalıyor.
D - Kirli Sır (kendini açıklayıcı, onlarınki ise bir sır)
Sikişmek için riskli bir yer bulmak istiyor. birinin seni tamamen çıplak görmesi ve onun tarafından sert bir şekilde becerilmesi... Fikri seviyor. Ama elbette sana söylemeyecek, sonunda ders alacak.
E - Deneyim (süresi ne kadar doldu)
Sizinle tanışmadan önce deneyimli değildi, kısacası ilk kez onunla birlikteydiniz ve ilk kez sizinle birlikteydi. Ama elbette hızlı öğrenen biri, bu yüzden öğrenmek için bazen porno izliyor.
F - Favori pozisyon
Kovboy kız. Ona binerken ve göğüslerin zıpladığında yüzünü görmeyi seviyor. Seni terli görmenin çok sıcak olduğunu düşünüyor, ona yalvarırken yavaşça ona biniyor.
G - Goofy (yatakta aptal mı yoksa ciddi mi)
İkisi de. İlk başta aptal olacak ve seni rahat ettirmek için bazı şakalar yapacak, sonra ciddi olacak, sonra o kadar sert sikişecek ki yürüyemeyeceksin.
H - Saç (ne kadar bakımlı oldukları)
Tam olarak tıraşlı değil. Ama tamamen traş olmasını istiyorsan o zaman.. tıraş edecek.
I - Samimiyet (seks sırasında nasıllar)
O çok romantik. Ondan çok övgü ve övgü bekle çünkü seni çok seviyor. Senden yeterince alamıyor.
Mastürbasyon yapıyorlar mı?
Hayır, pek sayılmaz. Mastürbasyon yapmaman için sana sahip. Sana sadece lmao'yu sorabilir.
K - Kink (Kıvrımlarından biri veya birkaçı)
övme. Övülmeyi seviyor ve seni övmeyi çok seviyor. Seks sırasında seni asla övemez.
L - Konum (bunu yapmak için favori yerler)
Odasına ya da banyosuna. Sabahları seninle banyoda seks yapmayı seviyor ve dayanıklılığı ve her şeyden dolayı yatakta çıldırmayı seviyor.
M - Motivasyon (onu tahrik eden şey)
Kalçalarınızı veya göğsünüzü gördüğünde tahrik olur. Tıpkı kalçalarını görmenin onu sertleştirmesi gibi - banyoda bir şipşaklığa yol açar.
Hayır (yapmayacağı bir şey)
Kan falan çekmek yok. Yüzünüzde bir rahatsızlık gördüğünde duracaktır.
O - Sözlü (verme veya alma tercihi)
Sana kafa vermeyi seviyor. Yüzüne doyamıyor. Seni dışarıda yemeden bir güne başlayamaz.
Ama konu almaya geldiğinde şikayet etmeyecek. Dudaklarını onun horozunda hissetmeyi seviyor <33
P - Pace (hızlı ve sert mi? Yavaş ve duygusal mı?)
Bu onun ruh haline bağlı. Bazen kötü bir ruh hali içindeyken, bacaklarınız titreyene kadar, durması için yalvarana kadar sizi becerir.
Ama her şeyden önce, hızlı ya da yavaş olsa bile her zaman romantiktir, her zaman romantiktir. Ama ona merhamet etmesini beklemeyin.
Q - Şipşak (Şipşak hakkındaki görüşleri)
Yine, ona bağlı. Eğer azgın hissediyorsa ve arkadaşları onunla birlikteyken seni banyoya sürükleyip sikecek.
Ama bunu yatakta yapmayı daha çok seviyor çünkü onun için romantik.
R - Risk (risk alıyorlar mı)
Hayır - arkadaşları her zaman onun yanındadır, bu yüzden ikinizin de yakalanma şansı% 89'dur.
S - Dayanıklılık (ne kadar dayanırlar)
Yorgunsa 3 raund'a kadar çıkabilir ama değilse 5-6'ya kadar çıkabilir.
T - Oyuncak (oyuncak kullanıyorlar mı)
Hayır. Onlardan hoşlanmıyor ve senin içine girebilecek tek kişinin o olduğuna inanıyor.
U - Haksız (ne kadar dalga geçmeyi severler)
Seninle dalga geçmeyi sevmiyor çünkü bunun kaba olduğunu düşünüyor ve sinirlenmeni istemiyor.
V - Ses Seviyesi (ne kadar yüksek)
Seks sırasında çok sözlüdür. Siz ona teslim olana kadar sözleriyle sizi kızdırır ve bazen sesi sizi de boşaltır, böylece kendisiyle gurur duyar.
W - Joker karakter
Yoichi uyurken bile sana kafa vermeyi sever - elbette rızasıyla! Sadece zevkini seviyor.
X - Işını (Ne kadardır)
7-8 santim uzunluğunda. Seni en az 3-6 kez boşaltabildiği için gurur duyuyor.
Y - Özlem (cinsel dürtüleri ne kadar yüksek)
Yüksek. Antrenman sırasında bile zihni her zaman seninle doludur - eğer seni her yerde ve her yerde becerebilirse.
Z - zzz (Ne kadar çabuk uykuya dalarlar)
Yoichi sen uyuyana kadar beklerdi ve sen uyurken sana göğsüne yakın sarılır, alnını öper ve uyurdu
İyi geceler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue lock x reader
FanfictionSmut büyük ihtimalle olacak İstek karakter alırım Öyle işte iyi okumalar Tumblr hikayeleri çeviriyorum bana ait değiller