Pembe saçlı kız ve Naruto, bir kaç dakika sonra dekoru, rengi hoş olan bir saraya vardılar. Bu saray büyük ihtimalle Hyuga Klanının yani Konoha Kraliyetinindi.
Naruto etrafına dikkatle bakınırken yanlarına bir kaç hizmetli geldi. Bu hizmetliler Hyuga Klanından olanların hangi odada bulunduğundan bahsetti.
Hizmetlileri dikkatle dinleyen Naruto, hizmetlilerin sözü bitince pembeli'nin elini tutup hızla hizmetlilerin bahsettiği odaya doğru ilerledi.
Odanın duvarları, kapısı fazla gösterişli görünüyordu. Belli ki Hyuga klanı gösterişli eşyaları seviyordu.
Naruto çok fazla zaman kaybetmeden kapıyı çaldı, ardından dikkatlice açtı. Kapıyı açınca içeride annesinin, babasının ,Nagato'nun ve Karin'in olduğunu fark etti. Şaşırmıştı çünkü ailesinin kendisinden önce gelmelerini beklemiyordu. İlk önce kendisi ve gelir sanıyordu. Veya öyle düşünüyordu.
.
Bilgilendirme
!! :Uzushiogakure Kralı/Kraliçesi=U Kral/Kraliçe
!! :Konoha Kralı=K Kral.
U Kral:Oğlum bizde seni bekliyorduk. Hoşgeldin, neden bu kadar uzun sürdü gelmen?
U Kraliçe:Evet oğlum Hyuga Klanını çok beklettik.
K Kral:Sorun değil. Zaten 5 kişiyiz.
U Kral:Ha bu arada sormak istedim fakat soramadım kusura bakmayın. Eşiniz gelmeyecek mi?
K Kral:Eşim mi.. Ha eşim vefat etti.
U Kral:Ah üzgünüm
K Kral:Sorun değil, alışkınım. Her neyse Prensimizde geldiğine göre tanıştırabiliriz klanımızla. Hizashi yardımcı ol sana zahmet.
Hizashi:Tamamdır Hiashi.Gel yanımıza Naruto-sama.
Naruto başını onaylayarak Hyuga Hizashi'nin yanına geldi. Hizashi Kahverengili uzun saçlı çocuğun babasıydı. Aynı zamanda Konoha Kralının güvendiği bir kişiydi.
Hizashi:Naruto-sama bu kahverengi, uzun saçlı benim oğlum. Adı Neji 23 yaşında. Neji'nin yanındaki Hyuga Hanabi 18 yaşında.Ve Hanabinin yanındaki ise Hyuga Hinata 20 yaşında. Yani Prensesimiz.
Naruto Konoha Prensesine bakınca şaşırdı. Çünkü kız beklediğinden daha güzeldi. Lacivert ve morumsu saçları. Lila gözleri, uzun kirpikleri vardı. Ayriyetten vücudu güzel görünüyordu. Bu Narutonun çok hoşuna gitmişti. Fakat bugün yolda tanıştığı, adını bilmediği pembe saçlı kızı daha sevmişti.Yüz ve fizik olarak Konoha Prensesi pembe saçlı kızdan daha iyiydi, fakat sebepsiz yere pembe saçlıyı daha da sevmişti. Ama bu düşünce bir gün değişebilirdi...
Naruto prensese fazla baktığını anlayınca hızlıca gözlerini kaçırıp, Nagato'nun yanına oturdu. Pembe saçlı da odadan çıktı.
K Kral:Uzushiogakure Prensi ve sevgili kızım.. Yarın güzelce konuşun, tanışın, birbirinizi sevin. Ondan sonra nikahınız olacak. Sonra da evleneceksiniz. Mümkünse 1 ayın içinde birbirinizle anlaşın.
U Kral:Evet, lütfen.
Neji:Hinata-sama'ya iyi davran sarılı. Yoksa sonun kötü olur.
U Kral:Oğlum kızlara karşı çok naziktir Neji-san. Merak etme.
...
-
Aradan 2 saat geçmişti. Herkes kendi odalarına dağılmıştı.
Hinata odasına girdiği anda direkt, eline günlüğünü alıp bugün hissettiklerini kağıda geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik |Naruhina
FanficUzushiogakure Prensi ve Konoha Prensesi evlendirilmek zorundaydılar.