𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 - 1

1.7K 37 0
                                    

𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓮𝓰𝓲𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓞𝓯 𝓜𝔂 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂

𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 𝓞𝓷𝓮 - 𝓑𝓮𝓰𝓲𝓷

.
.
.


𝖨 𝗅𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖺 𝗀𝖺𝗌𝗉 𝖺𝗌 𝖨 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌. 𝖲𝗐𝖾𝖺𝗍 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗁𝖾𝖺𝖽, 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗍𝗋𝖾𝗆𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀. 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗂𝗍. 𝖨 𝗅𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗈𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀. 𝖬𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝗂𝗌 𝗉𝗈𝗎𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝖿𝖺𝗌𝗍, 𝖺 𝖼𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖨 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝗂𝗉𝖾 𝗈𝖿𝖿.

𝖨 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉, 𝗅𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗁. 𝖨 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋. 𝖡𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝗁𝖺𝗂𝗋, 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝗃𝖾𝗐𝖾𝗅𝗋𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌. 𝖸𝖾𝗌, 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌𝗆𝗂𝗀𝗋𝖺𝗍𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝖻𝖾𝗅𝗂𝖺 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾. 𝖳𝗁𝖾 𝗎𝗇𝗅𝗎𝖼𝗄𝗒 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖽𝗎𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗋𝖾𝗏𝖾𝖺𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗈𝖿 𝗇𝗈𝖻𝖾𝗅𝗂𝗍𝗒.

𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌𝗆𝗂𝗀𝗋𝖺𝗍𝗈𝗋 5 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗀𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖺 𝗇𝖾𝗐 𝖻𝗈𝗋𝗇. 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗋𝖾𝗂𝗇𝖼𝖺𝗋𝗇𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀, 𝖨 𝗆𝖾𝗍 𝗆𝗒 𝗍𝗐𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋, 𝖠𝗍𝗁𝖺𝗇𝖺𝗌𝗂𝖺 𝖣𝖾 𝖠𝗅𝗀𝖾𝗋 𝖮𝖻𝖾𝗅𝗂𝖺. 𝖨𝗍 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖨 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖾𝗂𝗇𝖼𝖺𝗋𝗇𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗇𝗈𝗏𝖾𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽. 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍.

𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗐 5 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗅𝖽, 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗈𝗐𝗇. 𝖫𝖾𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖮𝖻𝖾𝗅𝗂𝖺𝗇 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖽𝗂𝖿𝖿𝗂𝖼𝗎𝗅𝗍, 𝖨 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝗌 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖺𝗆 𝖿𝗅𝗎𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝗇𝗈𝗐. 𝖬𝗒 𝖼𝗎𝗋𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗌 𝗆𝗒 𝗈𝗅𝖽 𝗈𝗇𝖾. 𝖨𝗇 𝗆𝗒 𝗉𝖺𝗌𝗍, 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗃𝖾𝗐𝖾𝗅𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗂𝖼𝗁𝖾𝗌, 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌. 𝖠𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗐 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖤𝗆𝗉𝖾𝗋𝗈𝗋 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗇𝖾𝗀𝗅𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾.

The Imperial Twins Of Obelia [Wmmap x Oc]Where stories live. Discover now