𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 - 23

437 13 1
                                    

𝓣𝓲𝓶𝓮 𝓢𝓴𝓲𝓹

𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 𝓣𝔀𝓮𝓷𝓽𝔂 𝓣𝓱𝓻𝓮𝓮 - 𝓑𝓮𝓰𝓲𝓷

.
.
.

"𝖠 𝗐𝗂𝗌𝗁?"

𝖡𝗈𝗍𝗁 𝖠𝗍𝗁𝖺𝗇𝖺𝗌𝗂𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖺𝗌 𝗂𝗍 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗎𝗋 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍.

"𝖲𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖿 𝗂𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗇𝗂𝖼𝖾"

𝖥𝖾𝗅𝗂𝗑 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗎𝗌, 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝖨 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝘢 𝘸𝘪𝘴𝘩. 𝖣𝗈 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐? 𝖠𝗅𝗅 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗂𝗌 𝗍𝗈 𝗌𝗎𝗋𝗏𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗍 𝖺 𝗌𝗅𝖺𝖼𝗄𝖾𝗋 𝗅𝗂𝖿𝖾.

"𝖠-𝖠𝗍 18! 𝖯𝖺𝗉𝖺 𝗅𝗂𝗄𝖾𝗌 𝖠𝗍𝗁𝗒 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗋𝖾! 𝖠𝗌 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖺𝗌 𝖠𝗍𝗁𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗌 𝗉𝖺𝗉𝖺 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗎𝖼𝗁! 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗎𝖼𝗁!"

𝖠𝗍𝗁𝖺𝗇𝖺𝗌𝗂𝖺 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝖽𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝖺𝗌 𝗐𝗂𝖽𝖾 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽. 𝖳𝗋𝖺𝗇𝗌𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇: 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘌𝘮𝘱𝘦𝘳𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘰 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘦𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘦𝘯. 𝖠𝗍𝗁𝖺𝗇𝖺𝗌𝗂𝖺 𝗆𝖺𝗒 𝖿𝗈𝗈𝗅 𝗀𝗈𝖽𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗈𝗅 𝗆𝖾.

𝖠 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖥𝖾𝗅𝗂𝗑 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗎𝖺𝗋𝖽 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗉𝗅𝖺𝗒𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾.

"𝖨'𝗆 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗋𝗎𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝗂𝗀𝗁𝗇𝖾𝗌𝗌...𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎, 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾? 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗂𝗌𝗁?"

𝖬𝗒 𝗐𝗂𝗌𝗁? 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗆 𝖨 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒? 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗎𝗋𝗏𝗂𝗏𝖾? 𝖨𝗍 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗈 𝗆𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾, 𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖻𝗈𝗒 𝗆𝗒 𝗉𝗁𝗒𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅 𝖺𝗀𝖾 𝗌𝗈 𝖨 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝖿𝖾𝗌𝗍 𝗈𝗉𝗍𝗂𝗈𝗇.

"𝖨 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝗍𝖾𝖼𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾!"

𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗂𝗌𝗁 𝗍𝗈𝗇𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗈. 𝖨 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝖺𝗇 𝖺𝖽𝗎𝗅𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖺 𝗄𝗂𝖽, 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗉𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝖾 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖽𝗈. 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗎𝖼𝗄 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗄𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇 𝖺𝖽𝗎𝗅𝗍 𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅𝗅𝗒.

The Imperial Twins Of Obelia [Wmmap x Oc]Where stories live. Discover now