Kıskançlık krizlerim tutmuştu yine ! Doğu sınıfa yeni gelen bir kız ile sırasında gülüp konuşuyordu cidden sinir bozucu bir görüntüydü. Bir anlık gözümde o kızı pıçaklayarak öldürdüğüm belirdi.
Ne güzel olurdu ama ! Kızda sürtük tipi vardı zaten 1 kilo boyayı yüzüne sürmüş benim sevgilime yavşıyordu. Neye bulaştığını farkında değildi sanırım.Sınıfa doğru hızlı adımlarla girip kızın saçına yapıştığım gibi yere yatırdım.
Doğu ise beni durdurmaya çalışıyordu. Yok ama sinir krizine girdiğimde beni kimse durduramazdı bu kızın saçını başını yolmadan hiçbiryere gitmezdim. Kız altıma çırpınırken yüzüne bir kere daha geçirdim tırnaklarımı.
Sınıf etrafımıza toplanmış bazıları tezahürat ediyor bazıları ise videoya çekiyordu. Kıza doğru bağırarak ;
"Sevgilimden uzak durmazsan seni daha beter ederim sürtük anladınmı beni?! "
"Ne diyorsun be sen sevgilin kimmiş senin ?! "
"Gerizekalımısın kızım sen ? Doğu benim sevgilim ve sen ondan uzak duracaksın ! "
"Ay üf al sevgilini başına çal " diyerek ayağa kalktı çarpık ağızlı. Ağzını yayarak konuşması ise ayrı birşeydi zaten. Ama katliam daha bitmemişti. Doğuya dönerek sinirli bakışlarımı attım.
Kolumdan sıkıca tutarak beni sınıftan hızlıca sürükledi. Okulun arkasına geldiğimizde kolumu bıraktı ve saçlarını karıştırarak bana döndü ;
"Cidden ! ne halt yediğini sanıyorsun Doğa ! Kızla konuşuyordum sadece ve sen birden çıkıp kıza daldın. Kızı akşam eve atmıyıcaktım sadece arkadaşça konuşuyordum. Söylesene bana bana güvenmiyormusun ! " dedikleri karşısında bir kaç dakika dondum ve sonra cevap olarak bağararak ;
"Kızın sana nasıl yavşadığını görmüyormusun ? Arkadaşça bir tarafımı vardı sanki ! Sana güveniyorum fakat senin sevgilinim hangi kızın ne bok
olduğunu anlıyabiliyorum ama sen her kıza iyi niyetle davranıyorsun. Sevgilin olarak bunlara karışmaya hakkım yokmu ?! " Doğu bana doğru sinirlice dönüp salak salak konuşmaya devam etti tabiki ve biz böyle 1 saat nerdeyse didiştik.
En sonunda Doğu'nun bana söylediği laf içimde birşeylerin kırılmasına sebep olmuştu ;
"Ara verelim Doğa cidden sıkıldım artık bu kıskançlıklarından. "
"N-ne ? Ara vermek mi ? Ayrılmak mı istiyorsun ? Cidden bukadar uğraşlarla kurduğumuz ilişkimizi bir çırpıda bitirmekmi istiyorsun ? "
"Bak beni buna sen zorladın Doğa. Kızlara yan gözle bakmama rağmen gelip bağırıp çağırıp olay yaratıyorsun."
"Ö-özür dilerim bir daha yapmam cidden sana tüm kalbimle güvenicem artık ama lütfen ayrılmayalım.." Gözümden düşen bir yaşla bir umutla gözlerine baktım.. Bu sinirime yenik düşüp sürekli bu tür kavgalar ediyorduk.. O an kendimde olamıyordum.. Elimde olan birşey değildi.
"Hayır Doğa istemiyorum artık kaçkere affettim bu durumda hep aynısı oldu hep son defa dedin ama hiç son bulmadı." diyip yanımdan geçip gitti. Bukadarmıydı yani ? Aramızda olup biten.. Tamam hata yapıyordum ama elimde olmadığını bilmesi gerekirdi.
Ağlıyarak sınıfa gidip çantamı aldım tüm gözler üzerimdeydi bazıları ne olduğunu soruyor bazıları ise aralarında senaryolar uydurmaya başlamıştı bile. Müdürün odasına girip rahatsız olduğumu söyleyip izin aldım. Eve gidene kadar ağlamıştım tüm insanlar bana bakıp duruyordu ve bu çok rahatsız ediciydi.
Hem bana acınası bakışları yüzünden hemde olanlar yüzünden sinirliydim.. Eve kendimi nasıl attım bilmiyorum ama.. 4 5 gündür evden dışarı çıkmamıştım.
Özet geçecek olursak; Ben Doğa 18 yaşında bir lise öğrencisiyim. Ev arkadaşımla Ankarada oturuyoruz.
Ailem izmirde neden buraya geldiğimi sorarsanız. Tabiki okumak içindi.
Sarı saçlı, mavi gözlü boyu kilosu yerinde olan bir kızım.Doğu ile 2 yıldır çıkıyorduk ve nerdeyse her ay sinirim yüzümden kavga ediyorduk..
Ve en sonunda olanı zaten biliyorsunuz... Evde pek erzak kalmamıştı ev arkadaşım ise şehir dışına ailesinin yanına gitmişti bir müddet.. Eve birkaç şey almak için dışarı çıkacaktımki evin kapısını açtığımda karşımda The walking dead'den fırlamışcasına koşturan insanlar ve arkasında zombi diyebileceğimiz varlıklar vardı..
Gözlerimi birkaçkez kapayıp açtım rüyadamıyım diye kontrol ettim ama herşey aynıydı.İşte şimdi SIÇMIŞTIK!
© Bu Hikaye @TWDfansalih ile Ortak Yapımdır. ©
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aman Tanrım Zombi !
ActionHerşey çok hızlı gelişiyordu. Patlak veren bir hastalık yüzünden yüzlerce insan ölmüştü. Tabi ölmüş denilebilirse onlar tekrardan diriliyorlardı. Zamanla bu hastalık dahda yayıldı. Hastalığa tutulan kişiler diğer kişilere saldırıp onları yemeye çal...