hoofdstuk 2

121 4 2
                                    

"Caro? Carooo!" riep yemi terwijl die de trap op kwam, en Caro's kamer in rende. "Huh, je bent nog nie klaar? Normaal ben je altijd stipt optijd of zelfs te vroeg. Hoezo ben je dan..." yemi begon al te razen over dat Caro nog nie klaar was. Caro was al bang da yemi zo zou reageren omdat ze nog nie klaar was, maar ze was gister zo laat thuis gekomen van het uitje met Camille en Merel dat Caro haar wekker vergeten te zetten was en dus tot half 4 had uitgeslapen... terwijl ze 4 uur met Yemi had afgesproken. Je kan wel zeggen dat caro erg goed in uitslapen is! "Sorry Yemi, ik kwam gister heel laat thuis dus was vergeten een wekker te zetten, maar ik ben bijna." Caro deed nog snel haar diadeem in der haar en was toen "klaar." Zei Caro. Ze wou als snel naar beneden lopen omdat ze al laat was maar Yemi hield haar tegen. "Wacht is even. Waarom kwam je gister zo laat thuis dan?" Vroeg Yemi nieuwsgierig. Caro dacht dat ze dat Yemi al verteld had maar vertelde het gewoon nog een keer. "Wil je anders wat foto's zien van de cakejes?" Vroeg Caro. En natuurlijk zei Yemi daar ja op.
"Alé zeg daar zijn ze" zei titin. "Jaja titin ik weet nou wel da ik me verslapen heb." Zei Caro lachend. Er viel een akward stilte en niemand zei wat, tot dat Meneer Wolfs binnen kwam. Iedereen begon te lachen. "Oké, gaan we dan maar beginnen?" Vroeg yemi. "Waarmee beginnen?" Zei titin. Doordat titin ziek is vergeet ze dingen, dus ze was ook vergeten dat ze een taart gingen bakken. "Titin, je gaat met Yemi en Caro een taart bakken, daarna gaan we met z'n alle pizza bestellen en de taart opeten als toetje." Zei Wolfs
"Okeeeee, wat nu titin?" vroeg caro. Titin zocht in het taarten boek en vond het dan, de bloem toevoegen zei ze. Yemi pakte de bloem ma vond dat het er raar uit zag. "Uhm, ik weet niet of deze bloem nog goed is, Caro kan jij s kijken?" Vroeg Yemi. Ze buigde naar voren om te kijken en voor dat ze het wist kneep Yemi in de zak bloem en had ze een wit gezegd. "Haha heel leuk Yemi." zei ze terwijl ze de bloem van haar gezicht en kleding af veegde. "Ik ga nu toch wel even andere kleding aan doen, dit kan echt niet meer!" Caro liep de kamer uit en terwijl ze de trap op liep hoorde ze iedereen lachen, stiekem vond ze het ook wel een beetje grappig.
Terwijl Caro aan het omkleden was kreeg ze een appje van Emma. 'yooooo Caro, ik vertrek net voor de kerst op wereldreis met Scott en ik had je al lang nie meer gesproken dus ik dacht wat als we vanavond is bellen? 21 uur?" Caro besefte ineens da ze emma voor bijna een jaar nie meer ging zien. Emma was niet helemaal Caro's beste vriendin zoals maria is maar toch zijn ze goeie vriendinnen. Ze had altijd al andere gevoelens gehad voor Emma, geen slechte gevoelens maar gevoelens maar gevoelens die lijden naar iets meer dan vriendschap. Toch was ze nooit verliefd omdat ze samen was met Vince, maar nu dat toch uit is... Ma ja ookal werd ze verliefd, Emma was nu toch samen met Scott. Caro stuurde de snel een berichtje terug en ging toen weer naar beneden, voordat Yemi alles onder bloem strooide.
"Voila, het beslag is klaar." riep titin. Caro kwam net binnen en keek teleurgesteld omdat alles al gedaan was. "Maak je geen zorgen Caro dit is alleen het beslag is klaar, we moeten de chocolade stukjes nog aan de buitenkant van de bakvorm leggen, dan het vanille beslag erin en dan het fruit erop." zei Yemi. Omdat titin niet kon kiezen tussen een chocolade taart, vanille taart of fruit taart hebben ze alles maar samen gedaan. "Oké, ik zal de chocolade stukjes in de bakvorm leggen." zei Caro zelfverzekerd.
"IEEEE TADAAA." zei Caro. voordat ze het wisten had caro de chocolade stukjes en het beslag in de bakvorm gedaan. Caro bakte vroeger vaak taarten met haar oma dus wist precies hoe het moest. 'Zo da was snel!" zei yemi de taart pakte en hem in oven zette als een echte gentleman.
Terwijl ze wachten tot de taart klaar was waren ze nog een spelletje met ze alle gaan spelen terwijl Wolfs de pizza's bestelde, want ja hij wist gewoon hoe dat werkte! "Ik wil graag een pizza hawaii!" riep Yemi. Caro vond pizza met ananas maar niks, Titin blijkbaar wel. "Ja! die wil ik ook!" riep ze. Karel grapte nog of Caro die ook wou maar ze ging gewoon voor haar favoriete pizza: pizza margherita. PIEP PIEP PIEP, klonk er uit de keuken. Caro en Yemi rende naar de keuken als 2 kleine kinderen.
"wauw hij s zo mooi geworden." zei Titin toen ze kwam kijken. Yemi ging daar zeker mee akoord maar... "Uh jongens. moesten we hem niet gelijk in de koelkast zetten?" zei hij snel. de chocolade aan de buiten rand was al aan het druppelen op de grond. Die was natuurlijk gesmolten en moest gelijk de koelkast in! "Zullen we het spelletje nog afmaken? Voor dat de pizza's er zijn?" Zei Caro.
"GEWONNEN!!!!!!!" riep Yemi luid, hij had nog nooit zo had geroepen omdat hij een spelletje gewonnen had.DINGDONG. "goed getimed Yemi! precies nu de pizza hier zijn." grapte titin. ondertussen was Caro al naar de voor deur aan het lopen. "En hier heeft u de pizza's mevrouw." zei de pizza bezorger. Iets in Caro kwam hem bekend voor, terwijl ze geld aan het pakken was wist ze ineens wie het was. Het was Dennis, de jongen die Yemi het hele 5de schooljaar gepest had. Ze wou nog wat fooi pakken, maar nu ze door had dat hij het was, deed ze dat maar niet.
"IEEE DE PIZZA'S." riep Caro. Ze deelde snel de pizza's uit en voor dat ze het wist was iedereen aan het eten. "HMMM, zo lekker!" zei Yemi toen die eindelijk zijn pizza op had. Caro was al begonnen met het fruit snijden. "kom je dan nu mee helpen de taart versieren." zei Caro. Yemi kwam al aan lopen en begon de taart te versieren, gelukkig was de chocola inmiddels ook al hard geworden.
"En hier is dan de taart die wij gebakken hebben!" zeiden Caro en Yemi singroon. Titin was het daar niet mee eens dus liet dag ook duidelijk weten. "Ik heb ook geholpen hoor!" zei ze trots. Ieder pakte ze een stuk van de taart en begonnen ze te eten. "Dit is echt heel lekker!" zei Wolfs al na de eerste dag.
Na dat ze de taart hadden opgegeten ging Yemi naar huis. "Doei Caro! Was echt heel gezellig, tot snel!" zei hij nog voor die op zijn fiets sprong. Zodra Yemi weg was deed ze de deur dicht en liep ze de trap op. Het was al 21:15 en ze had al lang moeten bellen met Emma. Toen ze op haar telefoon keek had ze al een gemiste oproep van Emma. Caro was te moe nog te bellen dus stuurde een berichtje om het goed te maken.
"Sorry Emma! Yemi is net pas naar huis en ik ben echt heel moe... Anders spreken we over een paar dagen even af? x Caro."
Ze plofte op haar bed neer en bedacht zich dat ze nog helemaal niet aan Vince had gedacht vandaag. tot nu. Ze kleedde zich om en trek te haar pyjama aan. Voor dat ze ging slapen keek ze nog even of Emma wat terug had gestuurd.
"Jemig dramalama, even bellen is toch geen probleem??? ach joh anders doen we woensdag, dat is over 5 dagen en dat is ook prima. Ik ben dan bij scott, maar hij is er zelf niet, hij moet nog wat spullen pakken voor de wereldreis want we vertrekken vrijdag. ik stuur nog wel de locatie als ik er ben en ik zie je wel verschijnen. Slaaplekker hè, slaapkop."
Ze lachte naar haar telefoon. legde hem toen weg en viel gelijk in slaap.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 30, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

dan toch weer even samen?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu