Yalnız Kalpler

157 4 0
                                    

Saliş🧚🏼‍♀️:Depresyona girdi bu ne yapacağım ben?

Handan💋:Nasıl ya ne
durumda şimdi

Saliş🧚🏼‍♀️:Bilmiyorum bir garip,İlkinle bile konuşmak istemedi o derece...

Handan💋:Şaka yapıyorsun!

Saliş🧚🏼‍♀️:Keşke şaka yapsam...baya kötü görünüyor

Handan💋:Ay dur dur ben
zehra'yı alıp geliyorum.

Saliş🧚🏼‍♀️:Tamam bekliyorum,benimle konuşmuyor belki sizinle konuşur.

Saliha:

"Elif konuşmak istermisin?"

Yüzüme baktı ve usulca hayır anlamında kafasını salladı,ağlamaktan gözleri kızarmıştı ama nedenini bilmiyordum.

"Peki ne yapmamı istersin?"

Birden bana sarılıp kulağıma fısıldadı "Saçlarımı okşar mısın" bu isteğine şaşırmıştım çünkü kardeş olmamıza rağmen hiç bir zaman elifi bu kadar uysal görmemiştim,hemen kucağıma yattı bende saçlarını okşamaya başladım, birkaç dakika sonra tam uykuya dalacaktı ki kapı zilinin sesini duydum,ona uyumasını söyleyip yanağını öpüp dışarı çıktım,hande ve zehra gelmişlerdi.

Hande:"Ne durumda şuan?"

"Odasında uyuyor."

Zehra:"Hiçbir şey söylemedi mi?

"Hayır sadece uyumak istediğini söyledi."

Hande:"Senin bir tahminin var mı?"

"Hayır,maalesef ki yok,hadi salona geçelim ilkin de burada."

Salona geçtiğimiz de ilkin telefonda biriyle konuşuyordu,kapattıktan sonra bize döndü.

İlkin:"Kızlar galiba nedenini bulduk."

"Neymiş?"

İlkin:"Elifle Burak bugün buluşacaklarmış,elif içeri girdiğinde burak bir kıza sarılmış,elif onu böyle görünce de ağlayarak eve geldi işte olay bu."

Hande:"Kız kimmiş."

"Çocukluk arkadaşıymış bayadır görüşmüyorlarmış işte karşılaşınca da sarılmışlar elif görmüş."

Zehra:"Sen bunu nereden öğrendin?"

İlkin:"Şey..Mert söyledi."

Zehra:"Oha ilkin!çocuğu böyle şeyler için mi kullanıyorsun?

İlkin:"Ne alaka ya bizim aramızda gayet seviyeli bir iliş... ne diyorum ben ya öyle konuşuyoruz işte."

"Eee burak niye bir şey yapmamış?"

İlkin:"O görmemiş ki,onunda sonradan haberi olmuş."

BENİM KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin