OLAYLI KIZ İSTEME

108 7 4
                                    

-Salihaaa bu çiçekleri buraya koyuyoruz değil mi?

Genç kadın elinde ki rujun kapağını kapattı ve kendisine seslenen arkadaşına cevap verdi "Evet yaso köşeye koyabilirsin" aynadan kendine bir kez daha baktıktan sonra içeri geçti belki bin defa aynaya bakmıştı bugün ama o kadar panik halindeydi ki ne yaptığının farkında bile değildi üstelik midesine kramplar giriyor, yürürken bacakları titriyordu.

Telefonda sevgilisiyle konuşan kardeşine baktı yine sırıtarak konuşuyordu kendisini görünce gözleri büyüdü sevgilisine bir şaka yaptı "Aşkım yusufa dikkat edin kalp krizi geçirmesin çünkü büyük ihtimalle saliha'yı görünce bayılacak" kardeşinin sözlerine güldü elif ise telefonu kapatıp kendisine döndü ve göz kırparak konuştu "Ablacım alev ateş olmuşsun süpersin" Saliha minik bir reverans yaptı iki kardeş güldüler.

Saliha ilkine dönüp sordu "Zehra nerde ,o niye gelmedi" ilkin gözlerini devirerek cevap verdi "Zehra bugün damat tarafında olacakmış öyle dedi" Saliha abartılı bir şekilde güldü "Tabi canım kesinlikle bana inat olsun diye değil" saliha'nın sözlerine annesi dahil herkes güldü.

Hande'nin telefonu çaldığında ona döndüler o ise meraklarını gidermek için cevap verdi "Çağlar arıyor" heyecanlı bir şekilde konuştuktan sonra telefonu kapatıp salihaya döndü "Salişş sakin ol tamam gelmişler" saliha'nın gözleri büyüdü daha 1 saat vardı niye şimdi gelmişlerdi ki içinden yusufa söylendi "Off yusuf duramadın 1 saat daha" annesinin uyarısıyla kapının önünde beklemeye başladı.

Kapının çaldığını duyunca gerildi eli kapı koluna gittiğinde yasemin arkadaşına seslendi "Dur hemen açma biraz beklesinler kız evi naz evi sonuçta" yasemine gülüp derin bir nefes aldı kapıyı açacaktı ki bu sefer de ilkin kapıyı açmasına izin vermeden çok az aralayıp kapının önünde ki yusufa baktı "Enişte kapı açılmıyor" Yusuf anlamaz gözlerle ilkine baktı.

"ee o zaman sen nasıl açıyorsun?" İlkin bu durumdan sıkılıp offladı "Yusuf hiç bir şey bilmiyorsun ya adetten bunlar sen bizi gör biz de seni görelim" dedikten sonra avucunu uzattı Yusuf durumu anlayıp ilkinin eline cebinde ne kadar varsa bıraktı,ilkin gülerek salihaya döndü "Bu keriz çıktı bunu çok dolandırırlar haberin olsun" saliha ilkinin koluna vurup kapıyı açtı.

Karşısında sevgilisini bekliyordu ama Zehra onu itip öne geçmişti saliha'yı süzdü "Gelin hanımda pek güzel olmuş öp elimi bakayım" zehranın sözlerine herkes güldü saliha ise gülerek onun koluna vurdu,herkes içeri geçtiğinde sona yusuf kalmıştı,göz göze geldiklerinde saliha'nın içindeki bütün sıkıntı uçup gitmişti yusuf sevgilisinin elini öptü "Sevgilim çok güzelsin,bu arada bu kadar heyecan yapma buradan acile geçmeyelim" arkadaşları güldüğünde saliha dişlerini sıkarak konuştu "O çiçekleri kafanda parçalarım yusuf sus ve içeri geç" herkes içeri geçtiğinde saliha da derin bir nefes alıp içeri geçti.

Annesinin işaretiyle kahveleri yapmak için kalktı arkadaşlarını da peşine takarak mutfağa girip kahveleri hazırlamaya başladı,elifin heyecanlı sesiyle ona döndü "Eee ne koyacaksın kahvenin içine" Saliha omzunu silkerek cevap verdi "Pulbiber koyacağım yeter bence" Zehra arkadaşının cevabı ile gözlerini devirdi.

"Ay oldu saliha birde içine çikolata falan koy istiyorsan asla acıma ne bulursan koy" Hande arkadaşına söylendi "Tabi canım istersen içine bulaşık deterjanı da koyalım Zehra!" Handeye dönüp düşündükten sonra kafasını iki yana salladı "Öyle olur mu Hande çocuk köpürür sonra" Saliha arkadaşına ters bir bakış attı "Sence tek sorun bu mu Zehra?" Kafasını sallayarak cevap verdi "bence de çamaşır suyu daha iyi" zehraya inanamaz gözlerle bakıp kahveyi taşmadan son anda fincanlara koymayı başardı.

BENİM KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin