2. Bölüm

330 23 8
                                    

İyi okumalar ❤️

"Abi ciddili Çek git başımdan, uyumak istiyorum."

"Kızım kırk yılın başı yardımına ihtiyacım var ya."

"Offf abiş of."

Gözümde ki uyku bandını yukarı çekip bi gözüm kapalı bir gözüm açık abime baktım. "Noldu abi?"

"Kızım ev boyuycaz kalk."

Oflaya poflaya kalktım yataktan. "Abicim ne ev boyaması sabah sabah rüyanda mı gördün ya?"

"Hadi hadi kalk."

Odamdan çıkıp mutfağa geçip direkt kahve yapmaya başladım. Millet sabah direkt su içer, ben kahve içerim.

"Anlat şimdi abi, ne evi ne boyası?"

"Bak şimdi, sana daha önce de bahsettim Sema'yla bir eve çıkmak istiyoruz. İşte çok güzel böyle kutu gibi bir ev bulduk, oraya taşınacağız. Bi boyamak istedik evi."

Yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. "Tamam abicim, boyayalım hemen gidip. Ama sadece sormak istediğim tek bir şey var."

"Söyle gülüm."

Kahvemden bir yudum alıp gözlerim kısarak ona baktım. "Neden beni sabahın 10'nun da kaldırdın!?"

"Kızım iki gündür akşama kadar yatıyorsun. Ayrıca sabah 10 geç mi oluyor? Bak bütün arkadaşlarımı da çağırdım çabuk biter işimiz. Git hazırlan hadi."

"Off abi of!"

Kahveyi bir dikişte içtim. Rutin işlerimi halledip odama geçtim. Bir kot şort, bir de tişört giyip çıktım odamdan.

"Çok şaşırtıcı, süslenmemişsin."

"Uykum var abi, yürü."

Evden çıkıp direkt arabaya bindim kendime geleyim diye şarkı açtım, Tolga abinin şarkısı çalmıştı.

"Tolga abi geliyor değil mi? Özledim onu."

"Geliyor tabii, ona iş yaptırmadan olur mu."

Güldüm. "Yorma adamı."

Bir kaç dakika sonra eve gelmiştik. Müstakil, çok güzel bir evdi. Önünde küçük bir havuzu ve arka bahçesi vardı.

Zile basıp kapının açılmasını bekledik. Semalar çoktan gelmişler, bizi bekliyorlarmış. Sema kapıyı açtığında tabiri caizse üzerine atladım ve sıkıca sarıldım.

"Semoşumm!!"

"Aşkım bende seni özledim ama benden uzaklaşmazsan evimin hayrını görmeden gebericem."

Geri çekilip semaya 32 diş gülümsedikten sonra kollarını bana açmış sarılmamı bekleyen Tolga abiye sımsıkı sarıldım.

"Hoş geldin bücür."

"Hoş bulduk Tolga abi."

Geri çekildiğim de abimin bir kaç arkadaşı daha içeri girdi ama hiç birini tanımıyordum. Onlarla da tanıştıktan sonra abime döndüm.

Dönmez olsaydım.

O kumralla konuşuyordu abim. Aslında adının atilla olduğunu, yaşını ve nereli olduğunu vs abimden öğrendim. Rapçi olduğunu duyunca da şaşırmıştım.

Ama düz bir şekilde kumral demek daha çok hoşuma gidiyordu.

Oğlan mı hoşuna gidiyor kumral demek mi

25 | Ati242 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin