Karakterler
Ana kadın karakterimiz Nehir. Güçlü bi kişiliğe sahip.
Ana erkek karakterimiz Alaz. Korumacı bi kişiliğe sahip.
Nehir'in en yakın arkadaşlarından biri Deniz. Yan karakter. Neşeli, enerjik, korumacı ve güçlü bi kişiliğe sahip.
Nehir'in diğer bi yakın arkadaşı Naz. Yan karakter. Korumacı, sevdiklerine güler yüzlü ama sevmediklerini ineleyen bi kişiliğe sahip.
Alaz'ın arkadaşı Berat ama sonradan olaylar karışacak. Saygısız bi kişiliğe sahip.
Alaz'ın en yakın 3 arkadaşından biri Rüzgar. Sakin, verilen emaneti korkur ve güvenilir birisi.
Alaz'ın diğer bi yakın arkadaşı Ateş. Sinirli ama sevdiklerine zarar vermez.
Alaz'ın diğer bi yakın arkadaşı Burak. Komik, eğlenceli, şakacı ve korumacı bi kişiliği var.
Nehir'in çocukluk arkadaşı. İçine kapanık. Masum ve çok acı çekmiş biri.
Karakterlerimiz şimdilik bu kadar. Kısaca özellikleri de bunlar. Sıra geldi okumayaaaa. Keyifli okumalar❤
Hazal'ın anlatımıyla
Artık dayanamıyordum. Bana yaptıkları o zorbalıklar artık kalbime bi hançer gibi saplanıyordu. Yaşamak bana göre değildi. Belkide benim artık yaşamamam gerekiyordu. Bunu yapmayı istemiyordum ama başka çarem yoktu.
Günlerden cumartesi. Saat sabahın 4'dü. Okul bomboş. Herkes odasında uyuyor. Oysa ben bu saatte okulun terasından aşağıya atlamak için hazırlanıyordum, buna mecburdum. Zor durumdaydım ve bana başka seçenek bırakmamıştı. Öyle yada böyle ölecektim. Özür dilerim Nehir. Buna mecburum. İntikamımı almanı her ne kadar istemesemde bunu yapacağını biliyorum. Bu bi tuzak, sana söylemediğim için umarım beni affedersin. Çok dikkatli ol.
Kendi kendime kafamın içinde Nehir'e neler olacağını anlatıyordum. Biliyorum beni duymayacak ama yinede bunu yapmaktan kendimi vazgeçiremiyorum. Keşke zamanım olsaydı da ona herşeyi anlatabilseydim. Oysa artık çok geçti. Henüz liseyi bile bitiremeden ölecektim.Bu kitap arkadaşımın fikri ama benim hesabımdan yazıyoruz. IrmakGndz368 canım arkadaşım.
Umarım fazla kişi okur. Gerçekten kurgusu için çok uğraştık. Eğer okuduysanız teşekkür ederiz. Yeni bölüm çabuk gelicek.🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMIN SÖNÜŞÜ
AdventureOkulda yaşanan zorbalıklar yüzünden intihar eden Hazal için intikam almaya giden Nehir başına geleceklerden habersizdir...