İntikam için gidecektim o okula. En yakın arkadaşım Hazal öleli 6 ay olmuştu. Ona sürekli zorbalık yapmışlardı ve artık dayanamayıp intihar etmişti. Keşke bana anlatsaydı. Belki elimden biseyler gelirdi. Ama o beni telaşa sokmak istememişti. Belki olanları bilseydim şuan yaşıyo olabilirdi. Onun ölümü beni çok etkilemişti. Toparlanmak zor olsada Hazal'ın intikamını almalıydım. Ve alacaktım da.
Hazal'ın intihar ettiği okula kayıt olmuştum. Bugün yerleşmeye gidecektim ve yarında okulun ilk günüydü.
Annemin bana seslenmesiyle derin düşüncelerimden kurtuldum. Çantamı ve bavulumu alıp odadan çıktım, arabaya bindik ve o lanet okula gidiyorduk. Annem o okula her ne kadar gitmemden tedirgin olsada ve gitmemi istemesede gidecektim. Kardeşim olarak bildiğim insan onlar yüzünden intihar etmişti. Arabanın durmasıyla okula geldiğimizi anladım. Okul dışarıdan bile ürkütücü duruyordu. Annem ve babama veda ettikten sonra okula döndüm, adımlarımı atmaya başladım ve oyun sırası bendeydi.
Hafta sonu olduğu için okulda pek kimse olmaz sanıyordum ama hayır burası yatılı bi okuldu ve çoğu öğrenci dışarıdaydı. Bana bakıyorlardı. Aldırış etmeden müdürün yanına gittim. Bana kalacağım odayı göstertti. İçeride 2 tane kız vardı. Ama yatakların sayısına bakılıcak olursa 8 kişi kalacaktık.
Kızlardan sarışın olan zıplayarak yanıma geldi, " Selam sen yeni kız olmalısın. Hoş geldin, nasılsın?" dedi. Çok enerjik ve heyecanlı gözüküyordu.
"Merhaba. Evet yeni geldim ve iyiyim, siz nasılsınız?" Aslında iyi değildim. Beraber büyüdüğüm arkadaşım intihar etmişti. Nasıl iyi olabilirdim ki?
"İyiyiz. Bu arada ben Naz ve yanımdaki de Deniz. Yeni gelenle aynı odada olacağı için biraz fazla enerjik ve heyecanlı. Memnun olduk" dedi Naz ve elini sıkamam için uzattı.
"Bende Nehir, memnun oldum." dedim ve sırayla ikisinin elini de sıktım.
Kızlarla tanışmaktan bu yana bikaç saat geçti. Çok cana yakınlardı. Lâkin benim buraya gelme amacım arkadaş edinmek değil, intikam almaktı.
Yerleşmem nerdeyse bitmişti. Naz ve Deniz bana yardım ediyorlardı. O sırada odaya birileri geldi. Neydi bunlar okulun eşkiyaları mı? İçerde kız olduğunu bilmiyorlar mıydı da öküz gibi giriyorlardı ? Ya çıplak olsaydık.
Naz'ın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. "Hoop. Yavaş olsanıza. İçeride kızlar var farkındaysanız. İnsan bi kapıya tıklatır. Öküz gibi girmez." dedi ve resmen aklımı okumuştu.
O çocuklardan birisi alay edercesine " Pardon Naz hanımcığım eşeklik bizde" dedi. "Evet Burak'cığım eşeklik sizde,
çıkın artıkta kızda rahatça yerleşsin." dedi Deniz.
O sırada bende nolduğunu anlamaya çalışıyordum. Bunlar da kimdi? Ben bunları düşünürken birisi söze girdi." Vay bak sen okula yeni gelen kız bu muymuş?"
"Evet benim" diye atladım söze.
"Bu kızla uğraşma Alaz. " dedi Naz. Neden benle uğraşsın ki. Off! Kafam çok karıştı.
"Buna ben karar veririm Naz'cığım" diyerek yatağına yattı. Anlaşılan bunlar zorbalardı. O zaman oyun sırası bende.
Yerleşmem tamamen bitmişti. Ve kızlarla akşam yemeği için yemek haneye gelmiştik. Hem yemek yiyo hemde sohbet ediyorduk."Off yarın yine başlayacaklar değil mi?" diye sordu Deniz. Yarın kim neye başlıyacaktı ki acaba?
"Malesef evet. Ve şansımıza yine aynı odadayız ve aynı sınıftayız. Artık sinirim bozulmaya başladı." diyerek Deniz'in sorusuna Naz karşılık verdi. Anlaşılan az önceki çocuklardan bahsediyorlardı.
"Ne yapıyorlar ki onlar" dedim. Aslında ne yaptıklarını tahmin ediyordum. Zorbalık. Evet onlar zorbaydı ve zorbalık yapıyorlardı.
"Bu okula gelmeden önce illaki zorbalar olduğunu duymuşsundur. Ve bu zorbalar, az önceki çocuklar. 6 ay önce bi kızın üstüne fazla gittiler ve sürekli aşşaladılar. Kız en sonunda dayanamadı ve okulun terasından aşağıya atlayarak intihar etti. Bu kötü olaya rağmen akıllanmadılar. Dikkat etsen iyi olur. Özellikle de Alaz'a. Onun sana bakışları normal değil. Artık bize bisey yapmıyorlar. 3 yıldır aynı sınıfta ve aynı odadayız malesef. O yüzden en fazla laf atıyorlar. Ama sen dikkat etsen iyi olur. Zaten biz seni ezdirmeyiz ama yinede dikkatli olmakta fayda var."diye Naz uzun bi açıklama yaptı. Acaba Alaz'ın bakışlarında ne vardı. Yoksa bana da mı zorbalık yapacaktı. Deneye bilir ama böyle bisey asla yapamazdı, buna izin vermezdim. Oyun yeni başlıyor.Okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Gerçekten Irmak ve ben çok uğraştık umarım beğenirsiniz.
Ve acaba Alaz Nehir'e ne yapacak?
Yorum yapmayı unutmayın.🥰❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMIN SÖNÜŞÜ
AventuraOkulda yaşanan zorbalıklar yüzünden intihar eden Hazal için intikam almaya giden Nehir başına geleceklerden habersizdir...