Başlangıç

19 1 6
                                    

Alaz'ın anlatımıyla
Sabah ilk ben uyanmıştım. Şu yeni gelen kıza bir şeyler yapmak istiyordum. Dün herkesle tanışmıştı. Bence bişey yapmak için erken değildi. Evet bisey yapmalıydım. Hem bu kız aptal mıydı? Neden bu okula gelmişti? Ben bunları düşünürken Ateş'te uyanmıştı. Ateş'te Deniz'le çok fazla uğraşıyordu. Şimdiye kadar Deniz'in canı yanacağı hiç birşey yapmamıştı. Aklıma bi fikir gelmişti. Nehir'in yüzüne su dökecektim, minik bir başlangıçtı bu. Bardağa su doldurmak için ayağa kalktım. Nehir'in yatağına doğru ilerlerken Ateş'in sorusuyla durdum." Napacaksın Alaz onunla?" dedi.
Cevap verdim "Uyuyan güzeli uyandıracağım." dedim.
Ateş hemen " Dur bekle, bende Deniz'i uyandıracağım." dedi.
İkimizde aynı anda suyu döktük. Halleri çok komikti, yataktan düştüler. Bunu her sabah yapsam bıkmam.

Nehir'in anlatımıyla
Uykumdan yüzüme atılan su ile uyandım. Ahh gerçekten hemen başlayacaklar mıydı? Zaten yataktan düştüm. Alaz karşımda sırıtarak "Günaydın uyuyan güzel" dedi. Şuan Alaz'ı öldürmek istiyorum, sırıl sıklam oldum. Ateş'te Deniz'e yapmıştı.
Naz söze atladı. "Yine mi başlıyoruz?"
Alaz konuştu. "Evet Naz'cığım özlemişsindir. Nehir hanımda tanışsın." dedi.
"Ona dokunmaman gerektiğini söyledim Alaz. Rahat bırak kızı. İlk ve sondu, sakın bir daha yapma." Naz neden beni savunuyordu ki?
"Sana sorduğumu hatırlamıyorum Naz. Çok burnunu sokma." Naz Alaz'a sinirlenmeye başlayınca Deniz araya girdi.
"Off hadi ilk günden geç kalacağız. dedi.
Alaz " İyi siz hazırlanın sonra bizi çağırırsınız." dedi.
Berat "Biz neden çıkıyoruz? Onlar çıksın yada banyoda giyinsinler. Bize ne." dedi. Derdi neydi bu çocuğun?
Ben Berat'a ters ters bakarken Alaz söze girdi. "Banyonun kapısı bozuk ya tamir olana kadar böyle Berat. Hadi çıkıyoruz artık." dedi.
Rüzgâr " Ben söyleyim akşama kadar tamir olur" dedi.
"İyi olur. Artık çıksanız mı?" dedim. Deniz konuşmalarına izin vermeden "Hadi hadi çıkın artık." diyerek odadan çıkarıp kapıyı kapattı. Naz baya sinirli  duruyordu. Tam iyi misin diyerek soracakken konuşmaya başladı.
"Tamam Alaz'ı biliyoruz da Berat'ın Nehir'e bakışlarını fark ettiniz mi?"
"Nasıl baktı ki" dedim.
Deniz " Evet ya fark ettim. Sinir bozucu gözlerini bir saniye üzerinden ayırmadı." dedi.
"Ben fark etmedim. Fark edersem gözlerini eline veririm haberiniz olsun." dedim. Sinir olmuştum.
"Ooo! 2. Naz gelmiş, haberimiz yokmuş." dedi. Hepimiz güldük ve hazırlanmaya başladık.
Hazırlığımız bittiğinde, Deniz "Hadi kızlar sinir olunca acıktım. Yemek yiyelim." dedi. "Ayy evet bende çok acıktım. Hadi Naz" dedim.
Naz "Geliyorum hemen" dedi.
Alaz'gile hazırlandığımızı söyleyip kahvaltı yapmaya indik.
Yemeğimizi aldık ve bi masaya oturduk. Deniz ve Naz benim karşıma oturdu.
Deniz konuşmaya başladı "Eee Nehir. Neler yapmaktan hoşlanırsın? Hobilerin neler?" dedi.
"Kendimi dans ederken, şarkı söylerken bir de kavga ederken mutlu hissediyorum. Hobilerim bunlar."dedim.
"Kavga etmek hobinse doğru okuldasın."
Naz'ın söylediklerine gülüşürken Alaz'gil geldi.
"Off niye geldiler ki?" dedi Deniz.
Burak "Deniz hanımcığım bizi gördüğünüze sevinmediniz mi?" dedi.
"Yok Burak beyciğim. Sizleri gördüğüme çok sevindim. Sizi görmesem nasıl kahvaltı yapardım? İyiki geldiniz." diyerek Deniz cevap verdi.
Ateş "O zaman yemenize yardımcı olayım Deniz hanım" dedi.
Burak " Ahh Ateş'im ahh. Bu kadar belli etme çocuğum. Üzerler seni."dedi. Ne yani Ateş Deniz'e mi aşıktı? Ahh kafam karıştı. Aman bana ne çokta umrumda. Ben intikamımı alıcam ve gidicem.
Deniz " Yok Ateş bey, Allah'a şükür elim var. Kendim yiyebilirim." dedi.
Naz "İyi geldiniz oturun bari" dedi. Sağ tarafıma Rüzgar oturmuştu. Sol tarafıma tam Berat oturacaktı ki Alaz "Berat sen Naz'ın yanına geç" diyerek yanıma oturmasını engelledi. Naz yüzüme anlamsız bi ifadeyle baktı. Herkes şakalaşıp gülüyordu. Ben gülemezdim. En yakın arkadaşım yanımdaki insanlar yüzünden öldü.
Tam bu sırada yanımıza birisi geldi. "Sen yeni gelen güzel kız mısın?" dedi.
Ben konuşmadan Alaz "Evet o ama bu seni ilgilendirmez. Gidebilirsin." dedi. Bende konuşabilirdim.
"Özür dilerim Alaz, sadece merak etmişim."dedi. Neden özür diliyordu?
"Öğrendin şimdi"dedi Alaz.
Özür dileyerek gitti. Neden Alaz'dan korkuyorlardı?
Düşüncelerimden kurtulup Alaz'a "Bende konuşabiliyorum. Bende cevap verebilirdim."dedim.
"Seni koruyorum" dedi.
"Sadece soru sordu, öldürmezdi."dedim.
"Burada taciz olayları çok olur. Müdür göz yumar. Benim yanımda olursan sana yaklaşamazlar"dedi.
"Teşekkürler ama ben kendimi korurum" dedim.
"İki güne kalmaz 'sen haklıydım Alaz' diye ağlama bana" dedi dalga geçercesine.
"Merak etme gelmem." dedim.
Naz ''Hadi Nehir derse geç kalacağız'' dedi.
Masadan kalktık. Deniz ''Sen ona bakma ama haklı belkide biz onların yanındayız diye bize fazla bulaşamıyorlar'' dedi.
''Off Deniz. Bide denesinler istiyorlarsa.'' dedi Naz.
''Naz haklı Deniz. Sıkıyorsa denesinler. Ama ya bisey yaparlarsa ve engel olamazsak?'' dedim.
''Boş ver şimdi düşünmeyelim bunları'' dedi Naz. Başımla onayladım.
O sırada Naz'a birisi çarptı. Deniz ''Dikkat etsene kardeşim'' dedi.
Çarpan kişi yüzsüzce ''Etmiyorum. Ayağıma dolanmayın. Çekil sende.'' diyerek Deniz'i ittirmeye çalıştı.
Elini tuttum.''Elini kırıp bi tarafına sokmamı istemiyorsan ikile'' dedim.
''Bak sen. Millet gördünüz mü? Yeni kız yürek yemiş'' dedi.
Deniz '' Hadi Nehir, Gidelim'' dedi.
''Bi saniye Deniz, gidicez. Sana gelirsek, evet yürek yedim.'' dedim.
Aptal olduğum için okulun ilk gününden belaya bulaşacaktım. Benim iki katım birine dikleniyordum. Deniz'in kolunu bıraktı. Tam bana vuracaktı ki elini tutup karnına tekme attım. Tabi bu birine dikleniyorsa bunun devamı da vardır ve ben buna düşünmeden diklendim. İt sürüsünün devamı geliyordu. Kendi başımı belaya soktuğum yetmiyormuş gibi Naz ve Deniz'inkinide soktum. Birisi Naz'ı çok sert bi şekilde duvara ittirdi. Sonra Deniz'i. Her ne kadar yeni gelmiş olsamda sevmiştim bu kızları.
Birinin yüzüne tekme atmakla sırtımda çok büyük bi acı hissettim. Diklendiğim çocuk beni duvara ittirmemiş,  fırlatmıştı. Sonra tanıdık bi ses duydum ama anlamadım. Alaz'ı gördüm ve ardından diğerlerini. Bizim kavga ettiğimiz çocuklara öldüresiye vuruyorlardı. Şaşkınlıkla onları izliyordum ve acıdan ağlamak üzereydim.
O sırada Alaz yanıma eğildi. ''İyi misin Nehir? Canın çok yanıyor mu?'' dedi.
''Yok biseyim. İyiyim ben.'' diye yanıtladım.
''Seni nasıl fırlattığını gördüm Nehir. Hadi revire gidelim.'' dedi.
''Gerçekten gerek yok Alaz. İyiyim.''
''Hadi Nehir. Şimdiye kadar kimse bana söz geçiremedi sen mi geçireceksin. Düzgünce geliyor musun? Yoksa zorla mı götüreyim? En azından krem falan sürerler'' dedi. Niye ısrar ediyordu? Ama bende inatçıydım. Bu inat yüzünden başıma çok şey geldi.
''İstemiyorum Alaz. Uzatma.'' dedim. Bu sırada Deniz, Naz, Burak, Rüzgâr, Ateş ve Berat bizi izliyordu.
Alaz ''Zorla olan yöntemi seçiyorsun anlaşılan, tamam'' diyip beni kucakladı. Attığım minik çığlıktan sonra ağzımı kapattım. Yerin dibine girmek istiyorum şuan. Omzuna vurarak indirmesini söylüyordum ama Alaz'a işlemiyor.
Revire geldik. Sadece sırtıma krem sürdüler. Boşuna rezil oldum.
İlk derse girememiştik. Şanslıyız ki hoca geç kaldı. Sınıfa girdiğimde gördüğüm ilk boş sıraya gidiyordum. Alaz kolumdan tuttu. ''Buraya otur'' dedi. Tamam orda bizi kurtardılar ama bunu yaptılar diye yanına oturmayacaktım.
''Hayır. Orada boş sıra var. Oraya oturmak istiyorum.'' dedim.
''Sana isteğini sormadım Nehir'ciğim. Otur  artık.''dedi. Beni okulda kendine aşık kızlardan sanıyordu herhalde.
Arkadan kızlar ''Nasıl oturmaz yaa'' falan diyorlardı.
''İstemiyorum Alaz. Yeter artık.'' dedim. Kolumdan tutup yanına oturttu.
''Niye?'' dedim sadece.
''Seni yanıma oturttum çünkü oraya oturursan arkanda oturan kişi sapık olucak. O zaman daha mı iyi?'' diye cevap verdi.
''Anladım, teşekkürler uyarın için'' dedim. Ne kadar nefret etsemde benim iyiliğim için uğraşmıştı. Daha fazla konuşmadık zaten 2. derse yetişmiştik. Hoca geldi kendimi tanıttım.
Tenefüs oldu. Koridorda kızlarla tuvaletten geliyorduk. Bi anda yere yapıştım. Kafamı kaldırdığımda Alaz bana bakarak ''Kusura bakma yaa yanlışlıkla oldu'' dedi. Sinirimden patlamak üzereydim. Naz ve Deniz beni hemen kaldırdı.
Sahte bir gülümsemeyle '' Sorun yok'' dedim. Herkes toplanmış bana gülüyordu. Bir anda Alaz'ın karnına tekme attım. İki büklüm olmuştu.
'' Ayy Alaz'cığım yanlışlıkla oldu. Yaa canın çok mu acıyo? Kıyamam.'' dedim. Kızlar her ne kadar gururla baksalarda bi yandan da boku yedik dermişcesine bakıyorlardı.
Alaz kolumu sıkarak ''Sen bana mı diklendin? Ben az önceki esip gürlediğin korkaklarda değilim. Bunu biliyorsun değil mi?'' dedi yüzüme yaklaşarak.
Bende ''Evet diklendim çok mu canın yandı? Ve sende şunu bil ki bende senin o zorbalık yapıp sonra da sürdürdüğün  korkaklardan değilim. Bu sefer yanlış kişiyi seçtin Alaz. Dikkat et.'' diyerek karşılık verdim.
''Görücez Nehir hanım. Sende dikkat et kendine. Bu bi başlangıç'' dedi. Evet bu bi başlangıçtı. İntikamın başlangıcı. Ve kolumu çekerek oradan uzaklaştım.

Eveeet. Uzun bi bölümdü. Bu bölümü sadece Irmak yazdı ben geçirdim. Eline sağlık Irmak'cığım. Yorucu oldu ama güzel oldu bence.

İNTİKAMIN SÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin