Doruk biz sana koruk
(Tae,Rm,Jin,Suga)Jin
AQ
AMMMMMKKKKKKL
LAAAAAAANNN
AMINAKOYÜM
ULAN ACİL BAKINYungi
Jin
Yine hangi saçma sebep için uykumdan uyandırdın beni
HANGİ HAKLA YAPIYOSUN LAN BUNUJin
Abi cidden acil
Rm baksana ya
Ve Tae gg atma amkTae
Ne var.Yungi
Hay mk
Buna noldu yineJin
Ne bilim
Olm Tae nolduTae
HYUNG
DÜN BENİ NASIL ÇAĞIRMAZSINIZ FİLM GECESİNE YAJin
Ya lafını ettiğin şeye bak bugün yine yaparız ama ilk Rm'i çağırın çabukNamu
Öf ne var be
Geldik işte
Noldu JinJin
Ya diyorum ki acaba bugün kafeye mi gitsek
Otururuz bişeyler yer içeriz(Namu,Tae,Yungi yazıyor.....)
Jin
Ben ısmarlıyorum.(Namu,Tae,Yungi aktif.....)
(Namu,Tae,Yungi yazıyor.....)Namu
Olur bana uyarYungi
Bana da uyarTae
Hadi hyung ne zaman gidiyoruzJin
Piçlere bak ya
Neyse
Hazırlanın hemen gidelim
Lemon Cafe'nin önünde buluşuyoruzNamu
TamamYungi
OkTae
Taam
(11:47)Kafelere hep giderdik ama bugün yeni hiç gitmediğimiz bi kafeye gidicektik. Hızlıca üstümü giyindim ve binadan çıktım. Telefonumu açıp arama kısmından "Taksici Dursun Abi" kişisini bulup hemen aradım. Dursun abi tandığımdır, maşallah adam ülkede ki bütün yerleri de biliyo. Yaklaşık 5-6 dakika sonra Dursun abi geldi ve hemen bindim arabaya..
"ABİ ACİL LEMON CAFE'YE"
"Tamam yiğen 3 dakikaya ulaşırız"
"He iyi ya yakınmış"Dursun abi arabayı sürüyo ben arka koltukta reels izliyorum. Ula heyaaağt. Yaklaşık 3 dakika sonra araba durdu..
"Oğlum burası Lemon Cafe geldik"
"Eyvallah Dursun abim ne kadar tuttu"
"Yahu sen tanıdıksın 3 dakikanın lafı mı olur hiç aaaa tutmadı hiç hadi koş"
"Abi emin misin ya"
"Eminim eminim bişey olursa ara"
"Tamam dursun abi görüşürüz"
"Görüşürüz"Taksiden iner inmez bizimkileri arayıp nerde olduklarını sordum ve bana içeride oturduklarını söylediler. Hemen içeri girip onları aradım.
"LAN ÇAY!"
Bu sesi duyar duymaz Cafedeki bütün insanlar ve personeller benimle beraber sesin geldiği yöne baktı. Oofff siktir ya. Yoon Hyung cidden bunun sırası mı???!!!!! Millet senin garsonlara bağırdığını düşünüyor diye geçirdim içimden ve sonra insanlara döndüm, derin bi iç çektim.
"Eee şey benim adım Tae ve o kişi benim arkadaşım benimle dalga geçmek için Tea anlamında bağırdı lütfen yanlış anlamayın rahatsızlık için özür dileriz"
Offf hyung rezil ediyosun beni ya. Başımı öne eğip onların masasına doğru ilerledim ve sandalyeyi çekip oturdum.
"Hoşgeldin çayım"
"YA HYUNG MİLLETİN İÇİNDE NEDEN ÇAY DİYE BAĞIRIYOSUN"
"Cidden Yungi insan şekerli çay diye bağırır"
"Jin saçmalamayı keser misin lütfen yeterince rezil olduk ayrıca Tae haklı Yoongi."
"Öf tamam be"Aradan biraz zaman geçti, boş boş taşşaktan konular konuştuk. Birden canım istemsiz portakal suyu çekti ve garsona seslenme kararı aldım..
"GARSOOOOON"
"Geliyorum efendim"Hassiktirrrr ömrüm boyunca duyduğum en huzur verici ses. Şu başını kaldırsa da yüzünü de görsem bari.
"Merhabalar efendim ne alırdınız?"
Garson bu soruyu sorarken kafasını kaldırıp gözlerimin içine bakmıştı. Ve gözleri çok güzel, cildi çok büyüleyici. Hayatımda ilk kez bu kadar yakışıklı birisini görüyorum. Gözlerimi asla ondan alamıyorum. Neden bu kadar güzel?
——————————————————
Abbooooovvvvv ulaaaaa Tae noluyo koçummBölüm nasıl gidiuorrrr
Veeeee bu da Tae'nin 'Arkadaşlarla Lemon Cafe' kombiniii.
Kendinize iyi bakın öptüm muaahhhh😻😽