Magia şi Vrăjitoria

74 2 1
                                    

Vrăjitoare- În vechime, un practicant european al vestigiilor magiei populare precreştine, relaționat în special cu ierburile, tămăduirea, fântânile, râurile şi pietrele. Cel care practică Vrăjitoria. Mai târziu, înțelesul acestui termen a fost schimbat în mod deliberat pentru a definii ființe demente, periculoase, supranaturale care practică magie destructivă şi amenință creştinătatea. Aceasta a fost o mişcare politică, sexistă şi financiară a unei religii organizate, şi nu o schimbare a practicilor vrăjitoarelor.

Vrăjitorie- meşteşugul vrăjitoriei-magice, cu precădere al magiei care foloseşte energie personală combinată cu energiile existente în pietre, ierburi, culori şi alte obiecte naturale. Însă deşi aceasta poate avea conotații spirituale secundare, vrăjitoria, folosind însăşi definiția termenului, nu este o religie.

Wicca- o religie păgână contemprană cu rădăcini spirituale în exprimările din vechime ale venerării naturii. Printre temele ei principare se numără: venerarea Zeului şi Zeiței, reîncarnarea, magia, observarea rituală a lunii pline, a fenomenelor astronomice şi a celor petrecute în natură.

Magie: mişcarea energiilor naturale (cum este energia personală) pentru a creea schimbarea necesară. Energia există în toate lucrurile-în noi înşine, în plante, pietre, culori, sunete, mişcări. Magia este procesul prin care această emergie este ridicată sau construită, i se dă un scop şi este apoi eliberată.

Aceste informații sunt luate din cartea "Wicca, manual de inițiere" de Scott Cunningham.

Witchy stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum