Cercul magic🌛🌝🌜

27 1 0
                                    

Cercul magic este spațiul sacru protector care îl realizezi înainte de un ritual. El reprezintă un fel de bulă în care îți vei executa ritualul. Dacă ieşi din el bula se destramă.
Ai nevoie de cretă, ață, sare, cărbune sau orice obiect cu care poți desena un cerc (îl poți şi doar vizualiza).
Intră în interiorul cercului.
Vizualizează-l arzând cu un foc albastru.
Pentru invocarea punctelor cardinale, tradiția cere să începem cu estul şi să terminăm cu nordul. Dacă faceți ritualul în grup, puteți ruga patru persoane să se aşeze în fiecare dintre punctele cardinale şi să rostească una dintre următoarele invocații. Dacă sunteți singur sau dacă preferați să faceți voi înşivă acest lucru, va trebui să vă schimbați locul la fiecare invocare.
Vizualizați o energie galbenă din est şi pronunțați următoarele cuvinte:
Invoc prezența Paznicului turnului de est, cel care păzeşte cerurile şi stăpâneşte asupra aerului.
Te invităm să ni te alături la celebrarea noastră şi să reverşi asupră-ne influențele tale benefice.
Aşa să fie

Apoi întoarceți-vă spre sud, vizualizați o energie roşie şi rostiți următoarele cuvinte

Invoc prezența  Paznicului Turnului de Sud, cel care păzeşte focul sacru şi stăpâneşte asupra acestui element.
Te invităm să ni te alături la celebrarea noastră şi să reverşi asupră-ne influențele tale benefice.
Aşa să fie.

După aceea, întoarceți-vă către vest, vizualizați o energie albastră şi spuneți:

Invoc prezența Paznicului Turnului de vest, cel care păzeşte apele sacre şi stăpâneşte asupra acestui element.
Te invităm să ni te alături la celebrarea noastră şi să reverşi asupră-ne influențele tale benefice
Aşa să fie

Încheiați salutând nordul, vizualizând o energie verde şi rostind următoarele cuvinte:

Invoc prezența Paznicului Turnului de Nord, cel care păzeşte pământul şi stăpâneşte asupra acestui element.
Te invităm să ni te alături la celebrarea noastră şi să reverşi asupră-ne influențele tale benefice.
Aşa să fie.

Acum poți executa ritualul fără problemă:D
Va urma închiderea cercului magic

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 27, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Witchy stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum