Giriş

34 7 17
                                    


Yüzümde büyük bir gülümseme elimde içinde hiç bir şey olmayan büyük bez çantam. Neden mi gülümsüyorum? Ah sevgilimle 1. yıl dönümümüz bugün ve ben çoooook mutluyum. Benimle basketbol sahasında buluşmak istedi. Çok tatlı biri bana bir süprizi var kesin. Ayyy çok heyecanlıyım ben! Adımlarımı basketbol sahasının yanına atarken mutluktan havalara uçuyormuş gibi zıplıyordum. Bir teyzenin yanından geçerken çok daha fazla gülümseyerek yukarı zıpladım. Teyze kolumu dürtüklediğinde teyzeye döndüm.

"Buyrun?"

"Kızım ne oldu hop hop zıplıyorsun?" dediğinde yüzümdeki gülümseme daha büyüyebilecekmiş gibi daha çok büyümüştü.

"Çok sağlıklı bir ilişkim var 1 yıldır onu kutlamaya gidiyorum." dediğimde teyze Maşallah Maşallah diyip yanımdan ayrıldı. Yüzümdeki gülümseme silinirken normal küçük adımlarımı basketbol sahasındaki banka attım. Göz pınarlarıma hücum eden yaşları geri göndermeden ellerimi yüzüme kapattım. Yavaş yavaş pınarlarımdan akan tuzlu su bol kazağımın kollarına akıyordu. Başımı kollarımdan kaldırdığımda basketbol oynayan 187 bir çocuk vardı elim telefonuma gitti. Hiç bir çağrı yoktu. Bende arkadaşım Cemreyi aradım. Bir kaç çalışta açıldı.

"Alo Ezgi?"

"CEMRE NASIL YAPARSIN BUNU?!" diye bağırdım. Sokaktan bir kaç bakış bana dönmüştü.

"Ne yapmışım Ezgi sen iyi misin?"

"SEVGİLİMLE NASIL ÇIKARSIN?!" şu anda sokağın yarısı bana bakıyordu.

"Ezgi iyi misin? Bahadırı daha önce görmedim bile!"

"EVET CEMRE O YÜZDEN- o- y-yüzzden y-yattınız d-eğil m-mi?" sonlara doğru sesimi kısılmıştı. 

"Ezgi sen ne saçmalıyorsun? Doktor ne dedi?"

"SANA NE CEMRE SANA NE?! BİTTİ ARKADAŞLIĞIMIZ BİTTİ 10 YILI HEBA ETTİN AFERİN KIZIM!" diyerek telefonu kapattım. Sokaktaki herkes bana bakıyordu. Bakışlarını umursamadan çantamı da alıp sokaktan çıktım. Yüzümde beliren gülümseme ile sokağı terk ettim demek daha doğru olurdu...


Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Nasılsınız? 

Yeni kurgu nasıl sizce? Umarım bunun sonu diğerleri gibi olmaz...

Ezgiyi sevdiniz mi?

Hikayenin gidişatı hiç yazmadığım tarz bişey olacak bende merak ediyorum yazabilecek miyim? Neyse kendime güveniyorum ben. Yapabilirim!

Diğer bölümlerde görüşürüz...









Başa Sar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin