Elimdeki iki tane kupayla kafede oturuyorum. Parktaki çocukta burada çalışıyordu. Elim telefonuma doğru kaydı. Banuya kısa bir mesaj çekip bir kupa kahve daha istedim. Yaklaşık 15 dakika sonra Banu geldiğinde ağlamaya başlamıştım.
Banu gelip yanıma oturdu. Bu halim garibine gitmişti. Her zaman gülen şen şakrak Ezgi gitmiş ağlayan Ezgi gelmişti. Banu elini elimin üstüne koyup kulağıma yaklaştı.
"Ne oldu prensesim?" dediğinde başımı hızlıca kaldırdım. Gözlerimde düşmanca bir ifade vardı. Elimi sökercesine çektim. Hızlıca ayağa kalktım sandalye devrilmişti.
"NE PRENSESİ BE?!" diye ağızım çıktığı kadar bağırdım. Bana şok olmuş gözlerle bakarken ellerim saçlarına gitti. El bileğime dolayıp kestane güzeli saçlarını yolduktan sonra ağlayarak kafeden çıktım. Bardaktan boşalırcasına yağmurda kalabalığı yararak ıssız bir sokağa girip yere çöktüm. Yüzümdeki küçük tebessüm büyük bir kahkahaya döndüğünde ayağa fırladım. Sokağın önünden geçen şemsiyeliler bana küçük tebessümler bırakarak sokaktan geçiyorlardı.
Küçük insan sürüsü bittiğinde tekrar duvar dibine çöktüm. Gözlerimden fışkıran minik tuzlu sular büyük bez çantama damlıyordu. Duyduğum sert adım sesleriyle başımı kaldırdım karşımda basketçi çocuk duruyordu. Elini uzattı. Titreyen ellerimi onun eline uzattım. Beni çekiştirerek kaldırdığında aramıza yarım adım vardı. Geriye doğru bir adım atıp elindeki siyah şemsiyeyi bana uzattı. Titreyen ellerimle kulpunu kavradığımda titrek bir nefes verdim. Basketçi çocuk ileriye doğru bir adım atmışken durdu.
"Beni mi takip ediyorsun?"
"Hayır."
"Dün sahada bugün kafede. Beni takip ediyorsan etme." sert sesi birden yumuşadı başını yavaşça çevirdi. "Eğer kaderin bir oyunuysa... Ben Atakan." komple bana dönmüştü. Gözlerimin fal taşı gibi açıldığını hissediyordum. Siyah şemsiye elimden düşüyormuş gibi olduğunda elini hızlıca uzattı. Eli elimi yuttuğunda sertçe yutkunmuştu. Hızlıca elini çektiğinde koşarak uzaklaştı.
Bense arkasından kahkahalar atarak bakakalmıştım. Nasıl diye sormayın çünkü tam olarak öyleydim...
Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Nasılsınız? Ben gece gece bölüm yazarak iyi oluyorummmm. Her neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir. İyi gecelerrr!