Blurb

334 11 0
                                    


PATAH YANG BELUM SEMBUH
Genre: Sad Romance

.·:*¨༺ ༻¨*:·.

Hidup DAHLIA MALAIQA berubah sekelip mata setelah kematian papanya. Dibuang seperti sampah oleh ibu tiri tanpa sebarang simpati dan ihsan. Dia tiada hala tuju mahupun destinasi, fikirannya hanya penuh dengan negatif.

"Kenapa... selamatkan aku?" – DAHLIA MALAIQA

Bukan sifat seorang ZILL QAYYIM yang suka tolong orang dalam kesusahan. Dia cuma muncul pada waktu yang tepat dalam hidup DAHLIA MALAIQA seperti knight in shining armor.

"Kau fikir aku tolong kau secara percuma ke?" – ZILL QAYYIM

Entah bagaimana, hidup DAHLIA MALAIQA sudah terikat dengan lelaki yang dingin dan sombong itu. Pada saat sesuatu yang hilang mula memenuhi ruang hati. Hati DAHLIA MALAIQA tiba-tiba retak seribu apabila lelaki itu hilang dari radar meninggalkan luka paling dalam.

"Jangan jadi bodoh. Aku tak pernah sukakan kau." – ZILL QAYYIM

Sayap yang dipasang oleh ZILL QAYYIM sudah patah sehingga DAHLIA MALAIQA tak mampu terbang dengan bebas. Namun, apabila lelaki itu muncul semula dalam hidupnya...

"Maaf, luka yang awak tinggalkan masih berdarah. Saya tak mampu terima semua ini." – DAHLIA MALAIQA

Masihkah ada peluang untuk ZILL QAYYIM sembuhkan sayap milik gadis itu yang sudah patah? Masihkan ada peluang untuk DAHLIA MALAIQA terbang bebas dengan bahagia?

"Untuk sekali lagi, bagi aku peluang untuk pasangkan sayap untuk kau. Kita terbang sama-sama."

.·:*¨༺ ༻¨*:·.

Status: Completed
Total: Prolog + 24 Chapters + Epilog
Full Story: Ebook
Trigger Warning: Suicide attempt, depression, PTSD (just light, not extreme)

Published on Aug-Sept 2023
ALL RIGHT RESERVED
@AISYWA, 2023

+ Add to your library
+ Add to your reading list
+ Vote & comment for every chapter

Preview for few early chapters only.
Other details and info will be update soon.

Patah Yang Belum SembuhWhere stories live. Discover now