سڵاوتان لێ بێت هاوڕێیان هاتمەوە لاتان لە پارتی تازە
هیوادارم بە دڵتان بێت
~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~
خوێنەری چیرۆکەکانی تریشم بن پەشیمان نابنەوە ..
~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـپیاوەکە: سەیری چیدەکەیت؟(بەتوڕەی قسەی کرد کەوایکرد ترس بێت بۆ دڵیان)
بانی:ئێ ئێمە سەیری هیچ ناکەین ( هەرسێکیان ڕویان سوڕاند بۆلایەکەی تر )
خاوەن ماڕکێت: تکایە بەڕێز جۆنگکووک یەک هەلی ترم پێبدە خۆم پارەکە دەگەڕێنمەوە(خاوەن ماڕکێتەکە قەرزاری جیۆن جۆنگکووک بوو )
جۆنگکووک: هـ گەمژەی بێڕەوشت تا دوو ڕۆژی تر پارەکە نەهێنیت مردویت تێگەشتیت(بە هاوارو توڕەیەوە کە زۆر ترسناک دەردەکەوت دوو کوڕی تر هاتنە ناوماڕکێتەکە کەهەردوکیان کەشخەو قۆز بوون ئەوانیش زۆر سەرنج ڕاکێش بوون بەڵام وەکو جۆنگکووک ترسناک دەردەکەوتن بگرە دانەیەکیان لەویش ترسناکتر دەردەکەوت قسەیان دەکرد لەنێوان خۆیان دواتر ئەو پیاوەی کە لەهەموویان ترسناکتر دەردەکەوت بەلەقە لە خاوەن ماڕکێتەکەی دەدا خاوەن ماڕکێتەکە داوای دەکرد وازی لێبێنن ئەوان زیاتر ئازاریان دەدا سۆلینوو بانیو زینە لەترسا جوڵەیان بۆنەدەکرا بەڵام بانی خۆی بۆنەگیرا کاتێ خاوەن ماڕکێتەکەی بینی دەسی بۆ درێژ کردوەو داوای یارمەتی دەکات ..
بانی: وازی لێبێن تکایە ( بەرەو خاوەن ماڕکێتەکە ڕۆی بەڵام لەلایەن یەکێک لەپیاوەکان قۆڵی گیرا)
زینە&سۆلین: وازی لێبێنن (بەڵام جۆنگکووک دەمانچەکەی ئاڕاستەی ئەوان کرد وە ئاماژەی پێکردن نەجوڵێن ئەوانیش فرمێسک بەچاوەکانیان داهاتە خوارەوە کاتێ بانیان بینی دەماچە لەسەر سەریەتی بەڵام بانی تەنها دەیوت کەوا واز لەخاوەن ماڕکێتەبێنن
پیاوەکە: بچکۆڵ دەزانی من کێم(ئەوپیاوەی گرتبووی وای وت)
بانی:هەرکەسێبیت وازی لێبێنن
کیم تایهیۆنگ: من کیم تایهیۆنگم چیم بوێت ئەوە دەکەم وەتۆش ئاقڵبە ئەگینا مردوی تێگەشتیت
بانی: وازیلێبێنە تکایە چیتان لەوداماوە دەوێت پارە بۆپارە ئاوا دەکەن
تایهیۆنگ: گەربزانی مەسەلەکە پارە نیە ئەو قەرزارە بەشتێ تر مناڵ ( تای بۆیە وتی مناڵ چونکە بانی وەکو مناڵ هەڵ ئەبەزیەوە لەجێگای خۆی تاوەکو وازی لێبێنێت)
بانی: قەرزی چی ؟؟
تایهیۆنگ: ئەو هاوسەرەکەی خۆی فرۆشتوە مناڵ هاوسەرەکەشی یەکێک بوو لە لە خزمەت کارەکان ئەو ئافرەتەش هاتە لامان وتی تۆڵەم بکەنەوە
YOU ARE READING
جیهانی ئاشق(کۆتای هاتووە)
Romanceونبووی جیهانەکەتم ،،،سەختی زۆرم بینی ،،، شەوەکان بۆمن وەکو مردنن