part{6}

126 10 41
                                    

سڵاوتان لێ بێت هاوڕێیان هاتمەوە لاتان لە پارتی تازە
هیوادارم بە دڵتان بێت
~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~
خوێنەری چیرۆکەکانی تریشم بن پەشیمان نابنەوە ..
~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ.

تای: جمۆ

جیمین: ئای تای بەسیکە ها

تای: جمۆ دەمەوێت شتێکت پێ بڵێم

جیمین: بڵێ

تای: ها تۆ خواردنەکە بخۆ منیش قسە دەکەم ( سینیە خواردنەکەی دایە دەستی جیمین جیمین کەمێک ڕێک بۆوە وە دەستیکردە خواردن خواردن)

تای: گومانم هەیە بانی خوشکی تۆ بێت ( کاتێک کە تای وای وت جیمین کۆخەی گرت )

جیمین: شێت بویت( بە سەرسوڕماوی)

تای: من ڕاستە یەکجار خوشکەکەتم بینی ئەوکاتە بچوک بوو بەڵام ڕەفتارەکانی زۆر لەو دەچێت (هەوڵی دەدا قسەکانی ڕون بکاتەوە)

جیمین: ئەو کیم بانیە منیش پاڕک جیمین بیرکردنەوەی گەمژانە مەکە خراپ ئاشقی بانی بووی

تای: زۆر

جیمین: گەمژە

تای : ئێ بانی بەمجلانەوە زۆر جوانە ( کەمێک شەرمیکرد سەری خۆی دەخوراند)

جیمین: گەمژە ئەو زۆر جوانە وە زۆر میهرەبانە

تای: سەیری نەکەیت

جیمین: تەنها هاوڕێین

تای: جمۆ

جیمین: ئمممم

تای: جمۆۆۆۆۆ( هاواری کرد لەوکاتەدا بانی هاتە ژورەوە)

بانی: ئای تۆ شێت بویت ئەو نەخۆشە چۆن هاواری بەسەردا دەکەیت ( پاڵی بە تایهیۆنگەوە نا وە چوە لای جیمین ئەوەش تای کەمێک توڕە کرد)

جیمین: من باشم ( بە ئارامی)

بانی: ئای شیرینەکەم ( ئەموشەیە بەس بوو بۆ ئەوەی کەسایەتیە دڕندەکەی تای دەر بکەوێت بەرچاوەکانی تەواو ڕەش ببو )

تای: شیرینم ها وەرە ( وەکو دڕندەیەک هاواری دەکرد وە قۆڵی بانی ڕاکێشا بەدوای خۆیدا)

جیمین: تای وازی لێبێنە تای ( بەهاوارەوە)

بانی: شێت بویت ها بەرم دە

تای: نیشانت دەدەم ( زیاترو زیاتر توڕە دەبوو)

بانی: بەرمدە گەمژەیت ئازاری هەیە (تای بەرچاوەکانی ڕەش بببو)

جیهانی ئاشق(کۆتای هاتووە)Where stories live. Discover now