Dünkü bölüm oldukça kısaydı alel acele yazılmış bir bölümdü bunu biraz daha uzun yazmaya çalışacağım iyi okumalar.
____________________________________________________
"Jungkook iyi misin?"
Yohanın sorusuyla jungkook kendine gelmişti."E-evet iyiyim."
Jungkook, yohan'ın son Sorduğu soruyu esgeçmişti. Biraz sessizliğin ardından yohan sessizliği bozan kişi olmuştu."Dostum lütfen ailenden bahsetmeye devam et."
"Dediğim gibi onlar hakkında pek birşey bilmiyorum bildiğim şeyler bunlar."
"Peki buradaki hayatından bahseder misin? Nasıl bir çocukluğun oldu merak ediyorum ben sadece senin hayatında son 5 yılda dahil olmuş biriyim seni merak ediyorum."
Jungkook gülümsemişti çünkü yohan onun hayatına son 5 yılda dahil olsa bile onu ailesi olarak benimsemişti.
"Um peki. Aslında beni sen gelmeden 2 yıl önce bir aile evlat edindi."
Yohan duydukları karşısında şoka uğramıştı çünkü jungkook hiçbir hayatından bahsetmiyordu ve bu onu şoka uğratmıştı.
"N-nasıl yani? Devam et lütfen neden geri geldin iyi değiller miydi sana kötü mü davranıyorlardı?"
"Hayır yani... yani beni evlatlık alan aile lezbiyen bir çiftti kemik iliği operasyonu geçirip çocuk sahibi olmak istiyorlardı sanırım operasyonlar başarısız geçiyordu daha sonra hye-jin hanım hamile kaldığını öğrenmiş buraya kadar herşey normal ilerliyordu daha sonra bunu eşi olan shin-ji hanıma söyledi ve onları konuşurken duymuştum shin-ji şöyle diyordu 'o zaman bu çocuğa ihtiyacımız yok şuna bak konuşamıyor bile senin isteğin üzerine evlatlık almıştık ve ben bu çocuğu istemiyorum.' Demişti."
Yohan dolan gözlerle jungkook'a baktı ve kocaman sarıldı
"Özür dilerim sana tramvalarını hatırlattığım için."
"Hayır öğrenmek istemen normal lütfen özür dileme."
Yohan jungkook'tan ayrıldıktan sonra meraklı gözlerle jungkooka baktı.
" oh her neyse daha sonra hye-jin hanım şöyle demişti 'ben jungkooku çok seviyorum ondan ayrılmak istemiyorum onu yurda geri göndermek de istemiyorum.' Ama shin hanım öyle düşünmüyordu."
"Onun düşünceleri nasıldı?"
"Bir kızları olursa ona üvey abi olacağım için ona cinsel istismara maruz bırakacağım düşüncesindeydi."
"Ah o gerçekten tam bir sürtük."
"Daha sonra hey-jin hanım evde olmadığı zamanlar shin hanım bana şiddet uygulamaya başlamıştı soru soruyordu ve ben cevap vermediğimde bana vuruyordu birgün evde tek kalmıştık hey-jin hanım market alışverişine gitmek istemişti tek başına yani o kadınla beni evde bırakmıştı shin hanım bana 'ne yapmak istersin' diye sordu ben konuşmadım tabi daha sonra uzandığı koltuktan kalkıp yanıma geldi ve şortumu çıkardı ' şuna bak henüz çok küçüksün büyüdüğünde benim kızıma sarkıntılık edeceksin değil mi?' Diyip o bölgeme dokunmuştu daha sonra ben elini itmiştim tam o sırada hye hanım kapıdan girmişti ve hemen toparlanmıştı shin hanım ve bir anda ağlamaya başlayıp 'şu küçük piçin yaptığına bak hye!' Diye eşine sarılmıştı."
"Sonra ne oldu?"
"Shin hanım duşa girmek için hazırlanmaya başladığı sırada kapıdan onu izlediğimi ittia etmişti ve çok iyi bir oyunculuk sergilemişti hye hanım da nasıl yaparsın bunu diyip beni dövmeye başlamıştı ve daha sonra vurduğunda yere düşerken televizyon ünitesindeki süs eşyasının teli yüzüme sert bir kesik atmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KIRMIZISI
Fanfictionjungkook henüz 17 yaşında bir çocuktur. Ailesi o doğduğunda yetiştirme yurduna vermiştir orada büyümüş bir beyefendi olmuştur birgün çok yakın arkadaşı olan kim yohan'ın abisi kim taehyung onu ziyarete gelmiştir. "Yohan bu siyah saçlı çocuk da kim?"...