*GECEYE BENZEYEN ÇOCUK*

7 0 0
                                    

"HEY! UYAN JUNGKOOK
UYAN BİR HABERİM VAR!"

"Sanada günaydın yohan sabah sabah
Ne haberi ne oldu?"

Yohan şaka olmalıydı sabahın köründe bu telaşla uyandırma amacı neydi? Canına susamış olması gerekiyor.

"Sana bahsettiğim üvey abim vardı ya"

"Neydi taeyon mu?"

Jungkook'un sözünden sonra kahkaha atmıştı yohan.

"Şu an abim bunu duymuş olsaydı seni
Taşlardı emin ol."

Jungkook yatakta doğrulup gözlerini ovalayarak yanıtlamıştı yohan'ı.

"Şeytan mıyım ben amk?"

" sabah sabah İQ yerlerde kook. Her neyse abimin adı kim taehyung, tae-hyung"

" mala anlatır gibi anlatmasana oğlum
Anladık taeyeon"

Yohan sert bir tekmeyle jungkook'u tekrar yatağının derinlerine gömmüştü.

"Ayhşh seni serseri piç!"

Jungkook yatağına düştüğünde tutamayıp bir kahkaha patlattı ve kendini yohanın darbelerinden korumak için elleriyle yüzünü kapatıp daha fazla kahkaha atıyordu.

"Tamam tamam yeter artık yohan gülmeyeceğim."

Sözüne karşılık jungkook'a emin olmak için bakış attığında ellerini havaya kaldırıp teslim olur biçimde konuşmaya başlayan jungkook yohan artık ona vurmasın diye gayet rahat bir tavırla ikna etmişti.

"BAK söz veriyorum jeon jungkook sözü. Ne zaman geliyormuş peki abin haber var mı?"

"Bildiğim kadarıyla akşam üzeri saat 17:30 gibi burada olacakmış"

Yohan'ın modu düşmüştü çünkü abisini daha erken bekliyordu onu sadece yarım saat görebilecekti çünkü yurt 18:00 da görüşe kapanıyordu.
Jungkook, yohan'ı kendine doğru çekip sarıldı ve ona destekleyici sözler söyledi.

"Hadi ama dostum yarım saat Bile olsa görebileceğin Bi ailen var eminim abin senin için daha çok ziyarete gelmeye başlayacak hem abin gelmese bile ben sana abilik yaparım merak etme."

Sahte de olsa gülümsemişti yohan.
Jungkook ondan sadece 1 ay büyüktü ve jungkook bunu sıklıkla ona hatırlatıp saygı duymasını istiyordu bu serserilerin anlaşma şekli yurt yetkilileri tarafından fark edilmişti  hayatları birbirinden çok farklıydı bu yurt jungkook'un eviyken yohan'ın hapisanesiydi yohan 5 yıl önce gelmişti buraya henüz 12 yaşındayken geldiğinde çok hırçın ve sürekli kavga eden biriydi onu bu hale üvey annesi ve babası getirmişti ve tabiki üvey annesinin oğlu kim taehyung...

"Jungkook sen buraya nasıl gelmiştin?"

Sorduğu soruyla iki taraf da duraksamıştı jungkook hiçbir zaman hayatını anlatmamıştı yohan'a.

"Umm sanırım anlatma zamanım geldi ayrılacağımız gün geldi galiba."

"Kook yoksa benden ayrılacağın için üzgün müsün? Hadi ama rahatlamış olursun artık muzlu sütlerini çalacak biri olmadığı için rahatlarsın geceleri yatağına bomba gibi düşen ben olmadığım için rahatlıkla uyursun neden üzülüyorsun?"

Jungkook arkadaşının sözlerinin bitmesi ardından ona bir tekme savurdu.

"Seni serseri sen gidersen ben kime tekme atacağım hiç düşündün mü?"

Yohan'ın yalandan gülümsemesi ardından tekrar sarıldılar.

"Seni özleyeceğim kookie... lütfen ailenden ve neden burada olduğundan bahset."

Jungkook ailesinden bahsetmek istemese de bir yandan bahsetmek de istiyordu çünkü yohan onun geç bulduğu tek arkadaşıydı.

"Ailemle alakalı bahsedeceğim birşey yok aslında çünkü ben buraya geldiğimde henüz 1 haftalık mışım annem beni istememiş babamda istememiş galiba bilmiyorum burası benim evim burada büyüdüm burada zaman geçirdim ilk başlarda kimseyle konuşmazmışım sürekli susar mışım hatta yurt yetkilileri benim engelli olduğumu Bile düşünmüş hergün gelip beni konuşturmaya çalışıyorlarmış sonradan öğrenmiş gibi konuşuyorum çünkü çocukluğuma dair birşey hatırlamıyorum herşeyi yurt psikoloğumuz anlattı."

"Nasıl yani o sert ve duygusuz adam mı anlattı?"

"Onun hakkında yanılıyorsun-"

Sözünü kesmişti yohan

"Neden? Yani onun hakkında neden bu kadar iyisin 37 yaşında fakat tam bir bunak gibi."

Jungkook bembeyaz olmuştu neden onun hakkında iyi biriymiş gibi bahsediyordu?

^^ BÖLÜM SONUU UMARIM BEĞENİRSİNİZ LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİN JUNGKOOK VE PSİKOLOĞU ARASINDA NE GEÇMİŞTİ SİZCE.
YOHAN'IN ABİSİ GELDİĞİNDE NELER OLACAK Kİ GELECEK Mİ HEPSİ DİĞWR BÖLÜMDE ANLATILACAK ŞUNU DA SÖYLEYEYİM BU İLK FİC DENEYİMİM LÜTFEN UYGUN ŞEKİLDE YORUM YAPIN KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM.^^

GECE KIRMIZISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin