Gece Arin'den
Bugün 24 Ağustos babamın ölüm yıl dönümü, mezarlığın başında oturmuş kafamdaki sorulara yine cevap arıyordum.
Babamı Küçükken beni hep götürdüğü mezarın yanına gömmüşlerdi.
Melek gece bayındır...
Arda Güler...
Kim bu melek gece hiç bir fikrim yok ama babam için çok değerli olmalı, onun ismini vermiş bana.
Neden baba... Neden bırakıp gittin bizi... İyi bir evlat değilmiydik... Hiç mi sevmedin baba... Neden kendi canına kıydın... Neden bizi bırakıp gittin... Küçücüktük baba... Sesini hatırlayamıyorum... Seni unutmaktan çok korkuyorum baba... Yine de çok seviyorum seni...
Kafamı mezar tasins koyup mırıldanmaya başladım
"Baba bana kavun al,
Kavunu da hiç sevmem,
Sen bunu bilirmisin.Dinlemiyor insanlar,
Bence anlatamadım.
Derinimde yaram var
Bence saklayamadım.""Biliyor musun baba, bu gün sevdiğim çocuk öldü. Sana çok benziyordu baba, derler ya kızlar farkında olmadan babalarına benzeyen insanları sever, ben bilerek onu sevdim baba çünkü sana çok benziyordu, bana baba sevgisi verdi ama o da gitti senin gibi. Keşke yanımda olabilseydin baba..."
Göz yaşlarımı silip ayağa kalktığımda bir anda Berkin'in sesi geldi.
"GECE! GECE!"
"Sakin ol berkin, bir şey mi oldu"
Elindeki mektubu bana uzattı "bunu çatı katında babamın eşyaları arasında buldum üstünde oğlum Berkin adin ve kızım gece arin'e yazıyor"
Mezarın dibine çöküp mektubu dikkatlice açıp okumaya başladım.
"Kızım sesli okusana ya"
Berkin'in dediği ile kendime gelip sesli okumaya başladım
"Sevgili çocukların gece ve Berkin;
Biliyorum kafanızda çok soru var, babam bizi neden bıraktı, neden sürekli o mezara götürüyordu bizi, neden canına kıydın. Size hiç babanızın gecesini anlatmadım dimi.
Melek gece güler bana aşık olan bir kızdı bir anda bana yazdı, o an o kadar saçma geldi ki, sonra bir gün boyunca konuştuk sürekli konuşmaya başladık, alıştım. Sonra aşık oldum. Gecem beni büyüledi, aşık olmamak elde değildi ben intihar edicekken bana yazıp vazgeçirdi beni farkında olmadan. Ama bir şey vardı, hastaydı gecem ölücekti ve ben sevdiğim kadını son günlerinde mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yaptım. Çok güzel gülüyor,. çok güzel bakıyor, utanınca parmakları ile oynuyor, stres olunca tırnaklarını yiyor, sinirlenince tırnaklarımı batırıyor avucuna, her şeyi mükemmeldi. Şarkımız vardı şu tribünlerin benim için söylediği şarkı 'dinle beni bi' . Çekirdek kola yapmayı çok seviyordu o yüzden evde hep çekirdek kola var. O gün ölüceğini hissetmiş dünyanın en güzel gününü geçirdik ertesi gün maçta onun için gol attım, yanına gittim dudaklarından öptüm ve gecem kollarıma yığıldı. Dudaklarım da, kollarım da can verdi.
Gece ile hayal kurmuştuk oğlumuz olursa adını Berkin Adin, kızımız olursa Güneş Arin koyucaktık. Ama ben kızıma sevdiğim kadının ismini vermek istedim.
Sizi çok seviyorum, dünyaları verdiniz bana ama ben dayanamıyorum, anneniz ile zorla evlendik yanlış anlamayın siz doğduğunuz için çok mutluyum.
Berkinim sana hep aslanım dediğimi merak ediyordun, gece bana hep aslanım diyordu.
Gecem sana hep gece güler 10 yazan bir forma giydirirdim sen istemezdin ama o gecemin formasıydı.
Her neyse çocuklar babanız sizi çok seviyor bunu asla unutmayın olur mu"
Mektup bitince Berkine döndüm göz yaşları durmadan akıyordu.
Meğersem babam Melek gece bayındır'a aşıkmış.
Ne yapmamız gerek bilmiyorum ama babamın bizi sevdiğini bilmek çok güzel bir duyguymuş.
"Kalk Berkin gidiyoruz"
"Nereye gece, daha yeni ağlamaktan gözlerim çıktı"
Berkine gülüp elinden tutup kaldırdım "önce babam için Fenerbahçe forması getircez sonra da bakkaldan çekirdek kola alıcaz"
"İyi de neden" dedi Berkin
"Babamız mutlu olsun diye"
Berkin ile ilk defa gülerken mezarlıktan çıktık.
•°•°•°•°•°•
Eveeettt o çok beklediğiniz özel bölüm.
İlk olarak ölmek için çok gencim ikinci olarak Altay kurgusunu yayınlıycam inşallah
Gidip Altay kurgusunu yazıyım.
Öptümm😽💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama / Arda Güler |Böyle Gitme 1|
FanficArda: Ağlarım... Arda: benim canımın içi gitti Arda: nasıl yaşıyacam ben şimdi Tüm hakları gecenin ponçik kalbinde saklıdır 24.08.23- 10numara #1 04.09.23- süperlig #1 01.10.23- ağlama #1 16.11.23- ardagüler #1 24.12.23- beratayberkozdemir #1 24.1...