@katykim story ]
yesterday 144p @jseagull
-
Lisa, Sooyoung, Chaeyoung ve Yerim dörtlüsü okul kafeteryasında ellerinde ki tepsiler ile boş yer ararken, Chaeyoung olaysız dedikoduyu Lisa'ya anlatmakla meşguldü. "Sonra o da bunu duymuş, bizim Barbie'ye iletmiş hemen. Barbie gitmiş, leoparlıyla diğer varoşları toplamış..."
Konuşurken koydukları takma isimlerin saçmalığı ve gülünçlüğü onlara alışılmış geldikleri için kızlar pür dikkat dinliyordu. Bu olayın diğer bir şahidi olan Yerim ise bir kulağı orada, ileriden grubu yönlendiriyor ve boş masa arıyordu.
"Ah Tzuyu ve Mingyu oturuyor şurada. Oraya gidelim hadi." Chaeyoung'un lafını bölüp hemen boş masaya geçtiler. Tam otururlarken Yugyeom ve Jungkook'la da karşılaşmışlardı.
Lisa ve Sooyoung sinsi bir gülümsemeyle bakıştıklarında, Lisa Yerim'in yanından kayıp arkada tepsi taşıyan Jungkook'u ufak kendine çekti. Çekmesiyle dengesini kurmaya çalışan Jungkook tepsisini masaya koydu ve Lisa'ya garip bakışlar atarak Yerim'in ve Lisa'nın arasında ki boş yere oturdu.
"Siz ne yapıyordunuz burada?" Sooyoung Mingyu ve Tzuyu ikilisini ima ettiğinde, Mingyu yutkunup Tzuyu'ya baktı, Tzuyu ise tam ağzını açacaktı ki Yerim telefonunu kurcalarken onların yerine konuştu.
"Kaç aydır birlikte öğlen yemeği yiyorlar, hiç fark etmedin mi?" Mingyu kızarmış bir şekilde Yerim'e bakmıştı. Tzuyu ise önünde ki buharlı pilavı rahatlıkla karıştırıyordu. Soluna dönüp Chaeyoung'a, "Lipglossunu nereden aldın ya?" diye sorduğunda, Mingyu takılmadığının farkına varıp kafasını masaya gömmüştü. İki yanındaki Yugyeom ve Yerim omzunu sıvazlarken masada yavaş yavaş sohbet fazlalaşmıştı.
"Yugyeom, Jaehyun dünden beri mesajlarıma cevap vermiyor. Neden hasta mı oldu?" Yerim telefonundan kafasını kaldırmazken, masada diğer herkes konuşuyordu. Küçük küçük sohbet grupları oluşmuştu. Chaeyoung kızlara (Tzuyu ve Mingyu'da dinleyici olarak eklenmiş) dedikodunun devamını anlatmadan önce Yugyeom'a soru sormuştu.
"Yok, bazen telefonu arıza çıkarıyor onun. Dün de öyle olmuştu sanırım."
Jungkook araya girip, "Bir gün önce gece bende aradım, açmadı. Dün de provada telefonunun tamirde olduğunu söyledi. Söylerim bugün bir şekilde döner sana." deyip göz kırptı. Gözü bir yandan hala telefonundan kafasını kaldırmayan, gülümseyerek bir şeyler yazan Yerim'e kaymıştı.
"He tamam öyleyse.. Neyse İşte bizim Barbie Pembe'nin bir anda saçına girdi, ne olduğunu anlayamadan hoca araya girdi meğerse tuvaletin oradaymış.."
"Bir dakika Pembe kimdi ya?" Mingyu pür dikkat olayları dinlerken, daha önce karşılaşmadığı takma adlarıyla kafası sürekli karışıyordu. Tzuyu ise dinliyor muydu yoksa dinliyor gibi mi yapıyordu pek belli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wonderland
Fiksi Penggemar"ben senin ailen olacağım." geçmişte verilen söz, şimdi ikisinin de elini kolunu bağlamıştı.