Geçmiş
𔓘Vedalar,
Daima iz bırakır.
_Yedi sene önce
"Aeris!" Diye bağırdı Draco.
Aeris, kapıda kendine gülümseyen Narcissa ya baktı ve hızla içeriye girip Dracoya sarıldı.
"Seni çok özledim Draco. Annem sonunda beni buraya getirdi."
"Ne yapmak istersin? İstediğin her şeyi yapabiliriz şuan!"
Draconun odasına ilerlediler "Ben Hogwarts a başlayacağım." Dedi Draco.
"Ne?" Dedi Aeris üzgün ve şaşırarak.
"Sen Hogwarts a gitmeyecek misin? Ama başlamasına çok az kaldı."
"Ben Durmstrang a gideceğim Draco."
"Ama." Dedi Draco. Daha fazla konuşamadı.
"Ben Durmstrang a geleceksin sanmıştım. Durmstrang a gelmezsen ayrı kalacağız."
Draco sadece küçük Aeris e baktı. "Çillerini bir daha göremeyecek miyim?"
Aeris utandı ve yanaklarını avuçlarıyla kapattı. "Draco! Hani onları görmeyecektin!"
"Özür dilerim." Dedi Draco. "Ama şimdi bir daha asla göremeyeceğim."
"Allison." Dedi Aeris. "Allison da Hogwarts a başlayacak onu da bir daha göremeyeceğim."
Aeris in gözlerinden yaşlar düşerken Dracoya sarıldı. "Belki tatillerde." Diye mırıldandı Draco.
"Elveda." Dedi Aeris. Bilmiyordu ki yedi sene sonra Dracoyu tekrar görecekti.
𔓘
Aylık yıllık kısa fic perileri geldi. Tamamlanmış ama taslakta unutup yayınlamadığım bu fici suaann yayınlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories We Had ࿔ Draco Malfoy & Aeris Cooper
FanfictionVe şimdi, sahip olduğumuz anılar, hiç sahip olmadığımız bir anıya dönüştü. •Kısa bir kurgudur