Bölüm 4

184 20 5
                                    

Çiller
𔓘

Yüzündeki lekeler,
Tanrının benim için hediyesi.
_

Tılsım dersi için sınıfa ilerlerken Allison hızla Aeris e yetişti.

"Slytherin ortak salonunda quidditch için bir parti düzenlenecek belki Draco sana söylemiştir ama katılacak mısın?"

"Draco bana bir şey söylemedi ama olur katılırım." Aeris Allison a gülümsedi.

Derslerden sonra Aeris Dracoyu Slytherin ortak salonunda otururken görünce yanına ilerledi ve oturdu.

"Bir parti olacakmış." Dedi Aeris.

"İlk maçı kazandığımız için Pansy ve Blaise istedi." Draco omuzlarını silkti.

"Anladım."

"Biraz geç geleceğim. Babam malikaneye çağırdı."

Aeris başını salladı. "Seni beklerim."

Parti zamanı geldiğinde Aeris tekrar Slytherin ortak salonundaydı. Yanında Allison vardı.

"İçmek için bir şeyler ister misin?"

Aeris başını salladı.

Allison sırıttı. "Gidip punch ın  içine alkol karıştıracağım. Bilirsin, bir Slytherin partisi alkolsüz olmaz."

Allison güldü ve hızla içeceklere ilerledi. Aeris ise Dracoyu gözleriyle bulmaya çalışıyordu 'belki de çok geç gelir' diye geçirdi içinden.

Allison geldiğinde elindeki bardağı Aeris e uzattı. "Daha önce içtin mi?"

"Hayır." Dedi Aeris.

Allison gülümsedi. "Sarhoş halini görmek için sabırsızlanıyorum. Sadece bardağı kafana dik."

Aeris güldü ve dediğini yaptı.

Allison Aeris in sarhoşken rezil hareketler yapmaması için yanında duracaktı fakat bu bozuldu.

"Biraz gelebilir misin?" Dedi Blaise.

"Ama Aeris in yanında durmam lazım."

"Gelmen lazım."

Allison Aeris e baktı.

"Git." Dedi Aeris. "Küçük bebek değilim ya."

Allison içi rahat bir şekilde Slytherin ortak salonundan ayrıldı çünkü o esnada Draco içeri girmişti.

"Aeris?" Dedi Draco. "Sen içtin mi?"

"Yapamam mı?" Dedi Aeris dans ederken. "Sende gelsene."

Aeris Dracoyu kolundan tutup çekti ve kollarını hareket ettirmeye başladı.

"Aeris dur. Saçmalama. Seni odana götüreceğim."

Bu sefer de Draco Aeris in kolundan tuttu ve onu odasına götürdü.

"Herkes dans ediyor. Bizim de etmemiz lazım."

"Hayır." Dedi Draco çekmecenin üstündeki suya uzanırken.

Suyu Aeris e uzattı. "Ayılır mısın? Hiçbir fikrim yok."

Aeris suyu içti. "Suya ihtiyacım yok uyumaya ihtiyacım var."

Draco güldü. "Hani dans edecektin?"

Aeris başını yorgun bir şekilde hayır anlamında salladı. "Makyajımı siler misin?"

Aeris yatağa oturdu ve çekmeceye uzandı. Bir mendili Dracoya uzattı.

Draco Aeris in makyajını sildi. "Çillerin." Dedi Draco. "Neden onları kapatıyorsun?"

"Nefret ediyorum." Dedi Aeris. "Sadece leke onlar. Kalıcı lekeler."

"Hayır. Onlar bir hediye. Tanrının sana verdiği benim çok sevdiğim bir hediye."

"Böyle hediye olmaz."

Draco Aeris i susturdu. "Sen de çillerin de hediyesiniz bana."

𔓘

Memories We Had ࿔ Draco Malfoy & Aeris Cooper Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin