𝐂𝐇𝐀𝐏 : 𝟐

899 40 4
                                    

"𝐊𝐚𝐢! 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐣𝐞𝐰𝐞𝐥𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐩!" 𝐘𝐞𝐨𝐧𝐣𝐮𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦.

𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚 𝐛𝐢𝐭. 𝐇𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠. 𝐁𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐠𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐠𝐮𝐲 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝.

𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐤𝐚𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐨𝐧𝐣𝐮𝐧. "𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐮𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥"

"𝐎𝐤𝐚𝐲!" 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲.

𝐇𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐇𝐢𝐬 𝐝𝐨𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐞𝐝. 𝐀 𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐩𝐭 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬. 𝐇𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞.

"𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧!" 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝. "𝐈𝐧𝐝𝐞𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐢𝐬" 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞. (𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐤𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐢𝐬)

"𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚 𝐝𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧" 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞.

"𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐚𝐥𝐩𝐡𝐚!" 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧.

𝐇𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐒𝟓 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧! 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭.

𝐁𝐮𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐒𝟓 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐭. 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞.

"𝐁𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭!! 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭𝐭𝐭𝐭!! " 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟.

"𝐓𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐟𝐟 𝐢𝐭 𝐤𝐚𝐧𝐠! 𝐈 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭!! "

" 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐩! "

"𝐘𝐨𝐮 𝐠𝐨!!! "

𝐁𝐮𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐒𝟓 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐬 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐢𝐭.

ʰᶦˢ ˢᵉᶜʳᵉᵗ *ᵇᵉᵒᵐᵗᵃᵉ*Where stories live. Discover now