"ရုံးခန်းတဲ့တွင်ဆူညံစွာထွက်လာတဲ့အသံ မင်းတို့ဒါလေးတောင်အစိတ်မချရဘူးလားဘာလို့ရှုံးလာရတာလဲ"
"ဟို့ Boss ...တကယ်တော့ကျွန်တော်တို့လေး"
"!!မကြားချင်ဘူး! "ငါဒီဘက်မှာအလုပ်ကိုပြစ်ထားလို့မရလို့အရေးကြီးလို့ခနလောက်မျက်နှာလွဲလိုက်တာကိုအဖြစ်မရှိကျရင်လဲငါတပည်လုပ်မနေနဲ့ရှင်လာ"
"ဆရာဦးအဂ္ဂလက်ဦးသွားလိုပါBoss...ဦးအဂ္ဂကျွန်တော်တို့အလုပ်တွေကိုသိနေတယ်။သူသမီးနှင်းဆီမေကိုယ်တိုင်လေလံပွဲကိုရောက်လာပြီဆရာလိုချင်နေတဲ့မြေနေရာကိုဝယ်သွားတာပါ။"
"ရုံးခန်းတဲ့ဝင်လာတဲ့ဇွဲအတ္တရုံးခန်းအခြေအနေကိုကြာ်လိုက်ပြီအကိုစေတန်ဘာတွေအလောက်စိတ်တိုနေတာလဲ"
"ဒီကောင်တွေအသုံးမကျတာပေါ့ပြင်ဦးလွင်ကမြေလေလံပွဲကိုရှုံးလာတယ်လေးစောက်သုံးမကျတဲ့ဟာတွေဦးအဂ္ဂစီးမှာရှုံးရတယ်လို့ကွာ"
ဦးအဂ္ဂဆိုတာဇွဲစေတန်ရဲ့ပြိုင်ဘက်ဖြစ်ပြီးမကောင်းတဲ့နည်းလမ်းတွေနဲ့ပြိုင်ဆိုင်နေတဲ့သူဖြစ်တယ်။
"အကိုကကျွန်တော်ကိုမှမပြောတာကိုအကိုပြောရင်ကျွန်တော်ရအောင်ယူပေးမှာပေါ့ဗျာ့"
"မင်းလို့၁၉၁၀ကဘာလုပ်တက်မှာလဲကွာငါဟိုဘက်ကအလုပ်ကအရေးကြီးလို့ပြစ်ထားလိုက်မိတာ။နေပါအုံးမင်းကရုံးကိုဘာကိစ္စနဲ့လာတာလဲ"
"ဟာအကိုကလဲကျွန်တော်လဲအလုပ်ရှိလို့လာတာပေါ့ဗျာ့အကိုရုံးခန်းကဆူနေလို့ဝင်လာတာသတင်လဲကြားမိလို့"
သူညီတော်မောင်ကိုမျက်ခုံပင့်ကြည်လိုက်မိတော့သည်။အကြောင်ကတော့သူညီအတ္တကComoanyရဲ့Shareဝင်ဖြစ်ပင်မဲ့အလုပ်ကိုစိတ်မဝင်စားအပျော်အပါနဲ့သူပိုင်တဲ့ကလပ်တို့ဘားတို့နဲ့ပြိုင်ကားမောင်းကွင်းမှာအချိန်ကုန်တက်တဲ့လူကအခုအလုပ်ရှိတယ်ပြောတော့အထူအဆန်ပင်ဖြစ်နေတော့သည်။"ဇွဲစေတန်မှသူရဲ့တပည်တွေကိုဟေ့ကောင်တွေနေကအရှေ့ဘက်ပြန်ဝင်နေတာလာကြည်စမ်း"
"ဟာအကိုကတော့လုပ်တော့မယ်"
အခန်းထဲ့ကလူများမျက်လုံးတွေကဇွဲအတ္တကိုသာကြည်နေ့တော့သည်။
YOU ARE READING
မောင်ချစ်သောအရိုင်းပန်းကလေး
Romans#ဇွဲစေတန် ပန်းအရိုင်းလေးမောင်မင်းကိုတကယ်ချစ်တာပါနော်ယုံပေးပါနော်အရိုင်းလေး