1. bölüm

81 9 7
                                    

Abimle beraber kafeye gittim. Abim bir masaya geçip oturdu bende iki tane kahve sipariş etmiştim. Sonra abimin yanına oturdum. Birsüre sonra içeri birisi girdi...Pembe saçlı, ağzı yırtık bir adam. "Abi ben sanırım aşık oldum." abim kıkırdadı. "Kimmiş o kişi?" şuanda hiçkimseyi duymuyordum sadece gözüm ondaydı. Ona odaklanmıştım. Masaya bir kadın geldi kahveyi masaya koydu. Elim kahveye çarptı ve kahve üstüme döküldü "Ay!". Yanıma pembe saçlı çocuk geldi "İyi misiniz?" Tekrar aşık oldum. Abim anladı aşık olduğumu ve bizi yanlız bıraktı. "E-evet iyiyim.." Pembe saçlı çocuk hafiften gülümsedi "Birşey mi oldu bana bakıp daldınız?" Kızardım "Ben sadece..isminizi soracaktım.." Pembe saçlı çocuk güldü. "Ben Sanzu Haruchiyo, peki siz?" Sanzu...güzel isimdi "Ben Rindou Haitani yanımdaki a-" yanıma baktığımda abim gitmişti gizlice bizi izliyordu.

Sanzu gülümsedi ben kızardım. "Tanıştığıma memnun oldum Rindou. Telefon numaramı vereyim öyle iletişime geçeriz." Tek görüşte aşık olduğum çocuk bana telefon numarasını verdi. Kalbim patlayacakmış gibi hissettim. Sanzu bana el sallayıp gitti. Deliler gibi kızardım. Abim yanıma geldi "Bakıyorum da birileri hemen telefon numarasını kaptı ha?" güldü. "Sus abi!".

Akşam olduğunda eve geldik.  Ben direkt odama gittim ve kapıyı kapattım. Elime telefonu aldım ve yatağa uzandım. Baktığımda Sanzu'dan mesaj vardı.

Sanzu💗
Selam nasılsın?
  

                                      Rindou
                         İyi sen nasılsın?

Sanzu💗
İyi bende oturuyorum
Yarın biryere gitmek ister misin?

Kalbim hızla atmaya başladı. Reddedecek halim yoktu. Acaba nereye gidecektik?

                                        Rindou
                Olur nereye gideriz?

Sanzu💗
Sahil uygun mu?
Ben genelde oraya gidip
kafa dinlerim.
Seninle de gitmek isterim

                                       Rindou

        Tamam, yarın görüşürüz

          Rindou çevrimdışı

Yarın sahilde ona karşı olan hislerini açıklamayı düşünüyordu. Umarım o da aynı hissediyordur diye dua edip durdu. Abisi Ran odaya girdi. "Hala uyumadın mı?" Abisine baktı "Abi daha- a saat ne ara 2 oldu!?" Abisi güldü "Şu pembeli erkekle yazışıyordun dimi?" Kızardı "Evet...yarın sahile gidecez beraber" Abisi gülümsedi. "İyi hadi yat şimdi sonra gözünün altı şişer" Abisine baktı gülümsedi

"Tamam abi, iyi geceler"
 

 
"İyi geceler~"

Abisi ışığı ve kapıyı kapatıp odadan çıktı.

______________________________

Umarım bu fici beğenirsiniz ♡

Rinzu♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin