Po tom co mě rodiče přihlásili na pobyt ve Francii jsem byla dost septická. Ve třídě nebyl dobrý kolektiv a potom co jsem všechno prožila doma bych se nejraději vytratila někam daleko od lidí.
Ještě že mám své tři kamarádky! Po dlouhém balení jsem byla připravena nadvoutýdení pobyt. Dalšího dne nastupuju do autobusu a nevím s kým budu sedět tak si zatím sednu sama k oknu. Naše třídní učitelka nám řekla ať se rozesadíme holka kluk holka kluk...
Najednou jsem viděla jak se Luky baví s Christe a Adélou ským s těch holek bude sedět. Obě holky jsou strašně pick me ale Luky je vpohodě a navíc mega pěkný má tmavěhnědé vlasy a šedé oči vcelku vysoký prostě řekla bych emmm prostě hott. Zapla jsem si mobil a dala do uší bezdrátové sluchátka. Po pár minutách mi někdo vyndal pravé sluchátko. "Aaa Luky!?,, "Můžu si vedle tebe sednout? ,,
"Eee jo jasně,, Věnoval mi svůj úsměv a taky si vytáhl mobil a začal si s někým psát. Celou cestu jsem byla nervózní. Kladla jsem si v duchu otázky: to že si sedl vedle mě má důvod? Jaký? Je to osud? Ne už blbnu! Stmívání se a my zastavili u mekáče že si tam dáme večeři. Dala jsem si cheesburger a kolu.
Když jsem odcházela a většina třídy byla v autobuse přišel ke mě ramdom ožralí asi osmnáctiletý cápek a začal mi nadávat. Rychle jsem vyběhla do autobusu a převezla tiše přes Lukyho, protože už spal a lehla si na okno.
Další den ráno jsme viděli vcelku pěkný hotel na to že ho vybírala škola a...
ČTEŠ
pobyt se školou ve Francii
Roman d'amourjedu na pobyt ve Francii s mojí třídou moje třída má zajímaví kolektiv ale to co se stalo bych nikdy nečekala