0.1

52 11 11
                                    

İyi Okumalar <3

Kütüphaneye girdiğimde seni gördüm. 

Bir kızla flörtleşiyordun.

Ona temas edip, beni sarsacak türden gülümsemelerini sunuyordun. Sonra beni gördün. Sana bakarken gene yakaladın beni ve ben gene hüsrana uğradım. Kıza sarıldığın an kalbimi yerinden söküp, çıkarmak yerine hala damarlarıma bağlı olmasını fırsat bilerekten, kalbimi durduğu yerde avuçlayarak sıktın.

Umursamamaya çalıştım. Göz devirdim ve geçip gittim. Hep yaptığım gibi. Sanki seninle ilgilenmiyormuşçasına, umurumda değilmişçesine...Geçip gittim.

Masalardan birine yürüdüm. Bu sefer seni görmek istemediğim için sana sırtım dönük bir şekilde ön masana oturdum. Çantamdan çıkardığım kitaplarımı önüme dizdim. Bana bakıp, bakmadığını bilmiyordum.

O an sesini duydum. Elimdeki kalemi sıkıp, mürekkebi üzerime doğru patlamasına sebep olacak bir konuşma...

Kız sana "Soobin, iyi çocuk ama sence de tuhaf değil mi?" sorusunu yöneltti. Cevabına pür dikkat kesildim. Belki iyi bir şey söylersin diye.

Gene hayal kırıklığı...

"Bence çok rahatsız edici...Kalkalım mı?"

İşte tam o an...Sıktığın kalbimden kanlar ikimizin yüzüne doğru patladı. Fakat ben acı çekerken sen, kırmızının ne güzel bir renk olduğunu düşünüyordun.

Papers on the Wall [Yeonbin] (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin