Přišel mi otevřít její otec. Nevypadal, že mě rád vidí. Ani jeho přítelkyně nevypadala, že tuhle návštěvu zrovna čekala. A co teprve Caroline. Začal jsem vyprávět, proč jsem přišel. „Ta organizace, proti které bojujete, je mého otce. Chystá se proti vám zasáhnout. Víc vám říct nemůžu, protože bych to nestihl zastavit. Jen jsem vás chtěl varovat." S těmi slovy jsem odešel.
Nevím, co se dělo vevnitř, ale než jsem došel na konec ulice, byl jsem v sevření silných rukou jejího otce. A ten nevypadal, že mě chce pustit. Cítil jsem, že nemá problém ty informace ze mě vymlátit. Tak jsem jim řekl i podrobnosti. Že je můj otec chce zničit a že to bude během několika dní. Jediné řešení, je zlikvidovat jejich hlavní sídlo. Hodlal jsem jim pomoct, jenže mé tělo bylo jiného názoru.
„Já byl stvořen pro sérum. Umírám. Jen mi to sérum nedávejte. To je to, co chtějí." Jenže Caroline byla přesně taková, jakou jsem si ji představoval. Moje protesty nebrala vůbec v potaz a nechala mě odnést do laboratoře, kde mi píchli sérum. Jen proto, abych nezemřel. A to se jim povedlo. Po pohledu do zrcadla mi došlo, kde jsem ten pohled, který na mě vrhal Howard (otec Caroline)viděl. Ty oči se na mě teď koukaly ze zrcadla. To on byl mým předoobrazem! Jeho DNA bylo stejné jako moje.