Tanışma

67 5 3
                                    

Okulun ilk günüydü. Geçien sene geşldiğim biu okulu seviyoum hem de çok. Tabi ki eski arkadaşlarımı özlediğim de oluyor ama bu okul da fena değil yani. En çok Miray, Feyza, Bahar ve Başağı özlüyorum. Tabi Yıldız ve Eceyi de unutmamak lazım. Her neyse bu seneki arkadaşlarım da çok iyi sonuçta. Mesala Naz, Ayışığı ve Gülüş. Biliyorum biraz garip isimlere sahipler ama hangimizin garip bir özelliği yoktur ki?Yazar notu: Isimler gerçek değil gerçeklerini saklamak için gerçek isimlerin eş anlamlarını yazdım :)))) Neyse biraz size arkadaşlarımı anlatayım. Ilk önce Gülüş'ü anlatıcım. Gülüş çok tatlı bir kız özellikle gözleri. Ela gibi ve içinde neredeyse her renk var. Yeşil, mavi, kahverengi... Ve çok güzel bir gülüşü var. Aaaaa ne kadar da seviyormuşum Gülüş'ü :)))) Daha sonra Naz. Naz da Gülüş kadar tatlı ve sevecen bir kız. Gözlükleri var ve gözleri kahverengi açık sayılır. Neyse son olarak da Ayışığı (ki ben ona Ayoş diyorum. ) Ayoşun gözleri de kahverengi ve o da çok şirin. Her neyse sanırım size koca bir yılı anlatmak epey zor olacak ama her dakikası macera dolu bu anları anlatmadan da duramayacağımmmm :). Yazar notu: bu bölüm biraz kısa oldu çünkü: girişi kısa kesmek istedim ama bir dahaki bölümler çok ama çok daha uzun ve komik olacak. Lütfen votre ve yorum yazınız :)))))))))

Bir aşk hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin