Evet yine benn
şimdi çok önemli bir soruyla geldim
Bu fice smut yazmalı mıyım
Yaz derseniz fazla bi ultra güzel smut beklentiniz olmasın çünkü iyi yazabileceğimi sanmıyorum
Ama istek olursa denetim
Bölüme geçelim <33
__________________✧__________________Seungmin uyanmış ve sanki kaçacakmış gibi ona sarılan sevgilisine bakıp gülümsemişti. 10 dakika boyunca sevgilisine bakmıştı hayran hayran. O kadar dalmıştı ki Chan'ın uyuma taklidi yaptığını farketmemişti.
"Manzarayı sevdin herhalde?"
Chan gözlerini sevgilisine dikmiş ve konuşmuştu.
"Ay ne alaka be! Dalmışım ahtapot gibi sarılmışsın çıkamadımda. Açım ben çek şu solungaçlarını"
"Ahtapot ne ya daha güzel bi lakap bulamadın mı?"
"Sus sal beni açım aç"
"Tamam bıraktım be"
Seungmin hızlıca yataktan çıkıp mutfağa gitmişti. Chan ise yataktan bir kaç dakika sonra kalkmış, yüzünü yıkamış ve mutfağa gitmişti. Dudakları büzülmüş odaklanmış bir şekilde yemek yapan sevgilisini görünce gülümsemiş ve koşup sarılmıştı.
"Ya! Sırıtıcağına yardım et!"
"Ne yapayım"
"Yumurta haşlanmıştır onu soy"
Chan sevgilisinin dediğini yapmıştı ve beraber kahvaltı yapıp etrafı toplamışlardı.
"Aşkım"
"Efendim güzelim"
"Parka gidelim mi dolaşırız"
"Tamam güzelim hazırlanalım gidelim"
Hızlıca hazırlanıp evden çıkmışlardı. Dolaşırken Binna yanlarına gelmişti.
"Selam Chan!"
Evet, Seungmin'i görmezden gelmişti.
Chan ise soruya cevap vermeyip sessiz kalmayı seçmişti."Nasılsın? Yine çok yakışıklı olmuşsun"
"Hm hm evet yakışıklıdır vallahi. Çok mutluydu aslında ama seni görünce morali bozuldu"
Konuşan Seungmin'di.
"Sana ne oluyor acaba? Neyi olduğunu sanıyorsun?"
"Sevgilisiyim canım. Peki sen neyisin? Arkadaşı bile değilsin değil mi? Kıyamam. Ne acı."
"Hah! Sevgilisiymiş! Chan kızlardan hoşlanıyor bir kere! Değil mi Chan?"
"Valla bal gibi de erkeklerden hoşlanıyor gösterebilirim istersen."
Demiş ve Chan'ı öpmeye başlamıştı. O kızın kirini temizlemek istiyordu sanki. Chan'ında karşılık verdiğini görünce ağlayarak uzaklaşmıştı Binna. Seungmin ise bunu görünce ayrılmıştı.
"Noldu ya kıskandın sanki sen?"
"Yok ya ne kıskanması? Alt tarafı sevgilime 6 yıldır aşık olan ve onu zorla öpen bi kız benim yanımda sevgilime yürüdü sevgilim olucak beyinsizde sessiz kaldı. Neden kıskanayım ki!? Değil mi yani çok normal bir şey ya! Neden kıskanayım!?"
"Şurada kafe var papatya çayı alayım mı?"
"Papatya çayı sana girsin"
"Ben sana girsem olmuyo m-"
"SUS! Changbin arıyo"
"Ne var lan piç"
...
"Tamam grupta konum var mı"
...
"Tamam geliyoruz bekleyin"
Seungmin telefonu kapatmış ve onu izleyen sevgilisine bakmıştı.
"Grupça bara gidiyoruz"
Chan hızlıca kolunu sevgilisinin beline sarmış ve yola çıkmışlardı.
__________________✧__________________
Yaklaşık 3 saattir barda eğleniyorlardı ve şuan sarhoş olmayanlar sadece Minho, Chan ve Changbin'di.
Seungmin hızlıca Chan'ın yanına gelmişti."Hadi dans edelim"
"Olmaz sevgilim herkes sana bakar"
"Biri yaklaşırsa sen korursun işte bu kadar kasları boşuna mı yaptın!?"
"Tamam güzelim tamam"
__________________✧__________________
Evevevevttt bu bölüm kısa oldu
Baştaki soruyu tekrar soruyorum
Smut yazayım mı
Eğer yaz derseniz bi sonraki bölüm smut olucak kısa kesme sebebim bu zaten
Görüsürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Brave / ChanMin
أدب الهواةParanormal olaylar hakkında kitap yazan ünlü yazar Seungmin herkesin "cinli" olarak bahsettiği köye araştırma yapmak için gider. Tabii ki terk edildiği söylenen köyde insanları şaka amaçlı korkutan youtuber BangChan'ı görmeyi beklemiyordu. Seungmin'...