¹⁷

315 21 26
                                    




Final Part 2





Hongjoong elinde ki pasta tabağını da masaya koyunca etrafta ki tabaklar yemekleri yiyen Yunho ve Mingi'ye baktı. İkisini dövse yeriydi. Masanın diğer ucuna dolanıp ikisinin de enseye indirince çalan kapıyla koşar adım oraya ilerledi. Kapıyı açınca içeri bir anda doluşan arkadaşlarıyla kapıyı kapadı.


" Seonghwa'nun doğum gününe neden bu kadar kişi toplandı?"


Jungwon ona dönen salak mısın bakışları eşliğinde göz devirip koltuğa attı kendini. Evde göz gezdirip Seonghwa ve Hongjoong'un piknikte fotoğraflarını çerçeve şeklinde astıklarını gördü.


" Seonghwa ne zaman gelecek ben açım?"


" Yemek yiyip de gelseydin Jisung?"


Hongjoong didişen arkadaşların da göz gezdirdi. Ardından ise çalan telefon ile hızla mutfağa geri dönüp tezgahın üzerinde ki telefonu alıp açtı. Seonghwa'nun işim çıktı akşam yemeğini bensiz ye ben sana daha sonra katılıcam sözlerinin ardından telefonu kapadı. Yüzü asılırken düşük omuzlarıyla içeri adımladı.


" Nerde kalmış Hwa hazretleri?" San'ın sorusu ile omuz silkip koltuğa attı bedenini.
" İşi çıkmış geç gelecekmiş yemeği ye dedi."


" Herif kendi doğum gününde eve gelmiyor mal bu çocuk." Hyunjin'in dediği şeyi Hongjoong hariç hepsi başıyla onayladı.


" Tamam oğlum üzülme yapacak bir şey yok sende gece kutlarsın olmaz mı?"



Yunho'nun dediği şeyle Hongjoong başını aşağı yukarı salladı. Hayalindeki doğum günü bu değildi. Daha güzel eğlenceli ve anlamlı düşünmüştü.


" Sizin gece için biraz etrafa mum koyduk mu mis gibi olur."


" Yeosang doğru söylüyor hadi yapalım sonra yalnız bırakalım." Jongho'nun göz kırpmasıyla Yeosang sevgilisinin kafasına vurmuştu. Her biri birer taraftan başlarken Wooyoung ise kendini koltuğa atmıştı.



" Sen neden yapmıyorsun?" Mingi'nin dediği şeyle Woo elinde ki hediye kutusunu salladı. " Benim şovum bunun içinde." Mingi'nin ne var bakışlarını es geçip biraz daha yayıldı koltukta. Sonunda hazır olan ev ile Wooyoung kutuyu Hong'un kucağına bıraktı.



" İçinde sen ve Hwa için gecelik var." Hongjoong göz kırpan arkadaşıyla göz devirdi. Sırası ile hepsini yolculadıktan sonra ilk başta duş almıştı. Ardından kendi gri pijamalarını giysede Woo'nun verdiği kutuyu komidinin üstünden alıp kucağına koydu. Kapağı yavaşça açtı ki siyah gecelik takımları vardı. Birisi şortlu askılıklı, diğeri ise uzun kolluyu. Hongjoong alt dudağını ısırdı ardından sırıtırken hemen yataktan kalkıp siyah şortlu geceliği giydi.



Hwa'nın geceliğini alıp dolaba koyunca kendi pijamalarını da asıp boş kutu ile aşağı indi. Çöpü atınca tekrar salona döndü ki kapının kilit sesini duymuştu. Açılan kapıyla içeri giren sevgilisini görmüştü. Baştan aşağı onu süzmesiyle sırıttı Hongjoong.

Fem Boy / SeongJoongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin