Melabaa!~ ağzınızın suyu aka aka beklediğiniz bölüm geldi işte tamam 😎
*-*-*
Jisung telefonunun siyah ekranına bakarken karşı tarafın derin nefes alış verişlerini duyabiliyordu.
''Merhaba?''
''Buradayım'' dedi Minho normalden en az 10 kat daha derin ve daha çekici sesiyle.
''Yüzünü görmeme izin ver'' dedi Jisung elini yavaşça vücudunda gezdirirken güzel bir açı yakalamaya çalışarak.
''Jisung... Bunu yapmak istediğine emin misin?''
Jisung düşünmeden önce kısa bir süre durdu ''Evet, neden?''
''Seni kötü ya da rahatsız hissettirmek istemiyorum''
''Hmm'' Jisung kameranın bütün vücudunu alabilmesi için telefonunu bir yastığa dayadı ''Benim bu konuda endişem yok, belki de sen üstüne fazla düşüyorsundur'' derken de bacaklarını yavaşça aralamaya başladı.
Minho'nun nefesi bir anlığına resmen kesilmişti ''Şu anda barış içinde uyuyabilirdim-''
Jisung bir elini karnına götürüp onu yavaşça bacak arasına doğru indirdiğinde hala büyüğün yüzünü görememişti, ama Minho'nun aldığı ani nefes izlediğini kanıtlıyordu zaten.
''Bana yardım et Minho'' diye inledi ''Ne yapmam gerektiğini anlat bana''
''Siktir Jisung...''
Minho ön kamerasının flaşını açtığında sonunda yüzü göründü.
Üstünde bir şey yoktu, saçları yatmaya hazır şekilde dağınıktı ve gözleri de uykulu ama şehvetli görünüyordu.
''Sana ateşli adam derken haklıymışım, mitolojik tanrılar gibi görünüyorsun'' dedi Jisung büyüğün güzel vücudunu yanında hayal etmeye çalışarak.
Minho genci izlerken hala derin nefesler alıyordu.
Kendisinin yeterince çekici göründüğünü zaten biliyordu, ama şu anda Jisung'un ondan kat be kat daha iyi göründüğünden emindi.
''Buna başlarsak sonuna kadar gitmemiz gerekir Jisung, bunu benimle yapmak istediğine emin misin gerçekten?''
Jisung bir anda altındaki eşofmanı çıkarıp kendine dokunmaya başlayınca karşı taraftan gelen ufak inlemeyi duydu ve gülümsedi.
''Senin de bunu en az benim kadar istediğini görebiliyorum Minho. Lütfen, sadece bu gecelik bile olsa ilerisini düşünmeden anı yaşayalım. Lütfen~''
Minho gözleri sanki gence mıhlanmış gibi onu izlerken bir iç çekti ''Pekala, öyle olsun, ama sadece bu gecelik''
''Teşekkür ederim~ şimdi söyle bana, ne yapayım?'' diye sordu Jisung heyecanlı gözlerle ekranına bakarak.
''Öncelikle bana güven ve gözlerini kapat, beni yanında hayal etmeni istiyorum''
Jisung buna hiç karşı gelmeden gözlerini kapattı ve alacağı diğer direktifi bekledi, bu anı tahmin ettiğinden daha uzun süredir bekliyormuş gibi hissediyordu.
''Güzel. Şimdi bir elinle kendini okşarken diğerini ağzına götür, ağzına giden el benimkiymiş gibi düşün. 2 parmağını güzelce ısla''
Minho'nun ses tonundan heyecanlı olduğu belliydi. Bu tip şeyler onun mesleği olsa bile şu anda bunu iş gereği yapmadığı açıkça ortadaydı.
Gencin söylediği her şeyi gülümseyerek yaptığını gördü ''Çok iyi gidiyorsun bebeğim, ağzında olan henüz parmaklarımken bile bu kadar mutluysan gerisini düşünemiyorum'' derken ondan etkilendiğini belli etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Hat -MinSung Texting-
Fanfiction-Tamamlandı- "Alo? Domino's Pizza mı?" "...Bu bir sıcak hat tatlım" ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 minsungtexting #1 turkcefic