Melabaaaaaaaaa!!!!~~~~
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*hanji.14
:)))))leethecat
Ciddi misin sen?hanji.14
Bu harikaydi :)leethecat
Yanımda yatıyorsun şu anda Jisung-''Ah, doğru ya'' dedi Jisung sırıtarak.
Bir süre sessizlik içinde uzandıktan sonra da yerde duran kutuya baktı ''Kelepçe mi var orada?''
Minho gencin baktığı yere döndükten sonra güldü ''Evet, telefonda sesini duymak isteyenler oluyor''
''Vay be'' dedi Jisung kocaman gülümseyerek ''Peki onları gerçekte hiç denedin mi?''
''Jisung. Hayır'' dedi Minho hiç düşünmeden.
''Hadi amaaaaaaa''
''Sızlanma Sungie, seni kelepçelemeye hiç niyetli değilim''
Jisung büyüğüne dönüp gözlerine yavru köpekler gibi bakmaya başladı ''Lütfen... Daddy?~''
''Off, siktir ama ya''
Hemen sonrasında Minho yataktan inip yerdeki kutunun içinden kelepçeleri aldı ve yeniden gence doğru gitti ''Bunu sen istedin bebeğim''
Büyüğün gözlerinde aniden beliren şehveti görünce Jisung'un bütün vücudu ürpermişti ''B-bayım, ben aslında Domino's Pizza'yı aramıştım-''
''Hiç kaçışın yok artık'' dedi Minho dudağının kenarı hafifçe kalkarken ''Aylardır bana neler yaptığının farkında bile değilsin, şimdi ödeşme zamanı güzelim''
Jisung'un yüzünde az bir korkuyla karışık heyecan vardı ''Hazırım daddy, ısıt beni~''
*-*-* Son *-*-*
Evet biliyorum çabuk bitti bölümler kısaydı falan filan evet (¬_¬)ノ
Ama bu kitabın en başında bu konuda herkesi uyarmıştım ve açıkçası bu halinden de memnunum “ψ(`∇´)ψ
Aklımda başka kitaplar için daha çok fazla fikir var, bu yüzden onlar üstünde çalışmaya devam edeceğim (≧∇≦)/
Sıcak Hat'ı okuyan, oy veren, yorum yapan ve genel anlamda destekleyen herkese teşekkürler ve diğer kitaplarımda görüşmek üzere!!~~
~Sanchez 👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Hat -MinSung Texting-
Fanfiction-Tamamlandı- "Alo? Domino's Pizza mı?" "...Bu bir sıcak hat tatlım" ⚠Bu kitap, ağır dil ve +18 sahneler içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 minsungtexting #1 turkcefic