0.5

161 26 17
                                    

Yumuşak yattakta biraz daha dikleşmişti jisung. Aklına durmadan minho geliyordu. Dün ona yazdığı mesaj hala iletildi durumdaydı. Nasıl olduğunu merak ediyordu. Aslında neden merak ettiğini de bilmiyordu. Belki minho ile güzel anıları olduğu içindir ya da hala içinde ona karşı duygular vardır. Jisung'u soruları asla kendi içinde yanıtlayamadı. Çok düşünüyordu, gerçekten seviyor mu? ama minho ona çok zarar vermişti. Yalanlar söylemiş, odaya kapatmış, onu alıkoymuştu, özgürlüğünü kısıtlamıştı. Peki olan biten her şeye rağmen minho'yu hala seviyor muydu? Ya da duyduğu hisler anın verdiği bir şey miydi? Ya da bir takıntı mıydı? Burada tek yakın olduğu kişi olduğu için miydi bu merakı? Anıları mı sebep oluyordu ? 

Jisung sıkışan kalbi, bulanan midesi ve ağrıyan başı ile dikleştiği yumuşak yatağa uzanmış yorganı üstüne iyice örtmüştü. Tek yapmak istediği şey uyumaktı. Sıkıca sarıldı diğer yastığa gözlerini kapattı ve kendisini uykunun tatlı kollarına bıraktı.


"Jisung hadi ama ay çiçeğim aç kapıyı özür dilerim"

"Hayır açmıcam"

"Ama ay çiçeğim lütfen"

"Hayır minho sen o kızlarla fingirdeşmeden önce düşünecektin"

"Ama ay çiçeğim onlar iş arkadaşım ve hepsi en az 50 yaşında buruşuk buruşuk babanneler"

"Yalan söylüyorsun yine gördüm hepsi taş gibiydi"

"Ama ay çiçeğim onlar senin tırnağın bile olarak"

"Yo olurlar"

"Nasıl olucakmış. Sen onlardan daha güzelsin"

"Hah ama paraları var benim yok sen bu yüzden bile unutursun beni"

"Ya yavrum neden öyle yapalım sinirleniyorum jisung aç artık kapıyı hadi ama"

"Hayır açmıcam özür bile dilemiyorsun benden"

"Özür dilerim ay çiçeğim"

"Affetmedim hediye isterim"

"Ne ciddi misin"

"Evet hediye istiyorum"

"Tamam ne istiyorsun"

"Bilmem "

"Ev, araba, yazlık-"

"Yok villa al minho ne abarttın "

"Peki ay çiçeğim özür hediyesi alıp geliyorum"

"Çabuk çabuk"

Minho mutlu bir yüzle evden çıkmıştı. İçten içe gülmek istiyordu. Böyle bir şey beklemiyordu. Gizli görevdeyken nasıl olduysa jisung onu görmüş ve takip etmişti. Şimdi ise altı aylık olmuş ilişkilerinde jisung ilk kez ondan bir şey almasını istemişti. Bunun mutluluğu ile alabileceği şeyleri düşünüyordu.

Jisung'sa kendini kilitlediği odadan çıkmış evi toplamaya başlamıştı. Kendini odaya kitlemeden önce salonda kavga etmişlerdi. Kavga esnasında gözlerin dolması ile kendisini odaya kitlemişti. Etrafı toplaması bitince odasına çıkıp hızlıca ılık bir duş alıp üstüne pantalon ve gömlek giymiş boynuna da minho'nun ona hediye ettiği ortasında ay çiçeği olan inci bir kolye takmıştı. Yüzüne hafif bir makyaj yapıp evden çıkmıştı. Yolda yürürken yanına birden bire yanaşan arabayı tanımıştı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

minsung | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin