Sejak kejadian masa tu.Jimin sangat rapat dengan hyeri.kemana hyeri pergi disitu ada jimin.
Hyeri pov
Yeahhh!!!akhirnya cuti pon.rindunya nak pergi taman.Hyeri pun bersiap untuk pergi ke taman.Dia memakai sweatshirt yang dibelikan ommanya dan jean.Hyeri tidak suka memakai dress and makeup.Biar la nature beauty.(baeuty ke?hahaaaaa).
Tiba2 phone berbunyi.menandakan mesej masuk.Hyeri membuka mesej itu.Jimin
Hai hyeri.jom berlatih nyanyi kat studio.saya tunggu kat depan rumah awak.
Hyeri pon membalas
Okk~~
Ting tong!!!hyeri membuka pintu.jimin memberikan senyuma kepada hyeri.hyeri pun membalas senyuman itu.jimin hanya melihat wajah hyeri.
Jimin pov
Cantikya hyeri.walaupun dia x pkai makeup
Hyeri:jimin!!!!
Jimin:ohhh okay...jom..
Jimin membawa hyeri ke studio bts.Hyeri masuk ke studio.Bts pun ada di dalam.
J~hope:annyeong hyeri.
Hyeri:annyeong
Jimin:hyung.kitaorang nak guna studio jap boley??
Rap mon:emmm okay...
Hyeri memerhatikan gambar di sekeliling studio.omo!!!diorang artis???bts????hyeri menarik baju jimin.
Hyeri:jimin yah awk artis????bts???
Jimin:yupp!
Hyeri:omoo~~hyeri membuat muka terkejut
Jimin:comel la awak..dah jom start practice.
Pipi hyeri mula blushing.sebab jimin kata dia comel.
Hyeri:eo...jomm.saya dah pilih lagu.lagu some soyou n jungigo.okay ker???
Jimin:emm okay jugak..lets start.
Hyeri pun memulakan part yang dia kena nyanyi.jimin hanya memerhatikan wajah hyeri ketika hyeri sedang menyanyi.
Jimin:wahhh sedap suara awak.
Hyeri:ehh mana ada biasa jer laaa.part awak pulak.ppali
Jimin:okay~~
Mereka pun berlatih sehingga siap.
Jimin:akhirnya siap pun.hyeri teman saya pergi seuatu tempat ni..
Hyeri:okay..pergi mana?
Jimin:something laaa...
Jimin membawa hyeri ke taman yang biasa dia pergi.
Hyeri:wahhh rindunya taman ni...lama x pergi..awak selalu ke pergi sini??
Jimin:always..setiap hari saya pergi.hyeri saya ada sesuatu nak cakap ngan awak.
Hyeri:apa dia??
Jimin:hyeri ya i love you.
Hyeri terkejut.dia membulatkan mata dia kepada jimin.pipinya juga blushing akibat malu.
Hyeri:i love you too.
Jimin memeluk hyeri dan kiss dahi hyeri.
Hyeri pov
What!!!!!! Dia cakap i love you..this is dream?.ahhhh betul ker ni aq dengar.
Jimin pun menghantar hyeri pulang ke rumahnya.
Jimin:jagiya! Jalgayo.saranghaeyo
Hyeri:nado saranghaeyo oppa.
Hyeri pun masuk ke dalam rumahnya.Hyeri hanya senyum sahaja.Hyeri jugak ada seorang abang.nama dia namjohyuk.
Oppa:yahhh hyeri...kau kenapa tersengih2 ni macam kerang busuk
Hyeri:aishh sibuk laaa oppa tu ha yg busuk bukan hyeri
Oppa:aishhhh budak ni
Hyeri terus naik ke biliknya.Dia menghempaskan badannya di atas katil.Dia teringat pasal petang tadi.
Dia hanya tersenyum sorang2.Tiba2 jimin mesej.Goodnight jagiya
Hyeri pun membalas
Goodnight too oppa.
Di dorm bts,
Jungkook:hyung kenapa tersengih sorang2 chat ngan awek aee???kata jungkook sambil membuat muka comel
V:wahhh jimin yahh kau dh ade awek.tahniah..
Jin:wahhh hyung nak jumpa awek kau.
Jimin:yahhhh m-ana a-da kata jimin tergagap gagap.
J~hope datang ke arah jimin nak menggeletek jimin.
J~hope:baik cakp kalau x geletek.
Jimin:yahh hajima!!!!yer sya couple ngan hyeri aishhh ...
Suga:mengaku pon hahaaaaa
Rap mon:owhhh hyeri tahniah jimin..
YOU ARE READING
Time to say good bye(malay bts)
RandomDapatkah hyeri bertahan untuk teruskan hidup dengan penyakitnya itu?Adakah jimin dapat menerima kepergian hyeri?