two slow dancers

163 25 27
                                    

Aglayarak sahile gelmisti. Bu cocuga cevap verdigi gune lanet ediyordu.

Cantasini yere atip oturdu. Dizlerini kendisine cekip gozlerini sildi.

"Git burdan" dedi yanina oturan bedene bakmadan.

"Ben o degilim Leehan" balik bey hizlica basini kaldirdi ve Riwoo'yu gordu. Ortaokuldan beri en yakin arkadasiydi ama farkli liselere gidince iletisimleri bozuldu.

Leehan saskinlikla gozlerini kirpistirdi. Kocaman gulumseyip sikica sarildi.

"Seni cok ozlemisim!"

"Bende, bende" guldu ve daha siki sardi uzun sacli olani.
>

Taesan kurabiyeleri cope attiktan sonra buyuk bir pismanlik duydu.

Asik olmak istemiyordu. Leehan'dan boyle uzak durabilirdi. Kendisi oyle saniyordu..

Ama kalbini kirdigini gercekten hissetmisti. Ogretmenin girmesini umursamadan hizlica okuldan cikti.

Ozur dilemek istiyordu. Belki birlikte kurabiye bile yapabilirlerdi. Ayrica onunla oturacagini da simdi hatirliyordu.

Balik bey'in nereye gidebilicegini dusundu. Tabikide sahil.

Kosarak dolasmaya basladi. Kim bilir neredeydi. Arkasi donuk saclari uzun birisini gordu. Balik bey buradaymis. Tam gidecekti ki yanina kisa boylu birisi geldi.

Sarildiklarini gorunce kalbine bicak saplanmis gibi hissetti. Neden kiskanmisti bilmiyordu. Kendisine yalan soyleyemezdi.

Yuzunu asip ellerini cebine soktu ve sabahin bir vakti buldugu en yakin bara gitti.
-

Taesan'i niye boyle yaptim bilmiyorum ama daha cok surunduresim var.

washing machine heart / gongfourz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin