first love/late spring

170 27 22
                                    

Leehan en sevdigi kiyafetleri giymis nehir kenarina ilerliyordu.

Ne olursa olsun mutku hissediyordu. Taesan onu gercekten seviyordu. Guzel gulumsemesini yuzune yerlestirip kosarak Taesan'a sarildi.

"Guzelim gelmis"

Leehan gulerek basini salladi. Taesan ise basinin uzerini opup yanaklarini avucladi.

"Senin icin kurabiye yaptim, tabii seninki gibi olmasada denedim"

Ikili banka oturdu ve balik bey merakli bakislarla Taesan'a bakti. Cantasindan cikarttigi balikli kabi Leehan'a uzatti.

Balik bey kendi kabi oldugu gorunce gozlerinin dolmasina engel olamadi. Hemen bir parca alip agzina atti. Aldigi eksi tat ile yuzunu burusturdu.

"Seker yerine tuz koymus olabilir misin askim?"

Taesan gozlerini buyuterek Leehan'a bakti.

"Az once ne dedin sen?"

Balik bey basini egip; "Ozur dilerim seni kirmak istemedim" Taesan hizla basini iki yana salladi. "O degil, sen bana askim mi dedin?"

Leehan utangac bir sekilde gulumsedi. Taesan ise bu tatli cocuga daha fazla dayanamiyacagini anladi.

Cenesinden tutup basini kaldirdi ve dudaklari birlesti.

Yavas ve nazikce opustuler. Sessizlik ve ikisi. Iyi bir baslangic olmayabilirdi. Ama sonu guzeldi onlar icin. Yine birbirlerini bulmuslardi...
-

BUDA BITTIIIII
YINE GONGFOURZ YAZICAM CUNKU COK AMA COK SEVIYROUM

washing machine heart / gongfourz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin