-Bon dia viejo- li vaig cridar a mun germà que estava sobat al sofa mirant Zona Zaping.
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, que ets subnormal o que noia,? no veus que estic amb resaca...-en realitat no estava tant enfadat com semblava.
-Perdo em vols algo per esmorzar?
-Si lo de sempre ja tu saps :)- vam començar a riure
-Okis ara ho porto.
Vam acabar d'esmorzar un got de llet amb cola cao i esmacs. Vaig agafar el mobil i vaig veure un missatge d'un número desconegut, segurament era el número del Billy(l'Adrià), el missatge possava:
Hol laia avui al final qdm a ls 4:30 davant de linst. Hi haura el Diego, el Gerard, tu i jo.
Li vaig contesta:
Oki, pues estarè allà. Et puc fer una pregunta es bastant important, ... ,Com es que em parleu tots, bueno tots no només tu i el Gerard, si abans no em fotieu ni cas?
Donç nose s'acaba el curs i la veritat es que si no ho fas ara mai ho pots fer... ja mentens saps la canço de Lax'n'busto de Llençat, donç es per això.
Aaaaaaah bueno valeeeee... ens veiem aquesta tarda dew.
Encara no entenia per què aquell parell m'havien començat a parla justament els ultims dies de curs. Bueno vaig decidir dutxar-me i vestir-me per anar per mala sort a la biblioteca la setmana que venia estava plena d'examens.
Les 2:00 hora de dinar vaig anar corrents cap a casa a dinar, avui tocaven macarronis mmmm que bons els que fa la mama estan deliciossos, i jo no et dic com estan els que fa la iaia.
Bueno es van fer les 4:15 ja em veies corrent buscant roba per possam les convers i el bolso amb diners.;)
Vaig arribar hi havia el Diego allà esperant, vaig mirrar el carrer del costat i es veien dues persones que anaven venint a poc a poc, que fins i tot una tortuga els adelantaria. Em vaig apropar a ell, els dos estavem molt callats, al cap de 5 minuts vaig decidir possam els auriculars per tallar aquell silenci estrany i li vaig dir si volia escoltar els 40 principals, que es la millor emissora de tot el món, va dir que si i li vaig dona un auricular, just en aquell moment van apareixer l'Adrià i el Gerard.
-Eiii que feu sentats escoltant música que em quedat per anar a donar un tomb hee no per esta fent el vago.-va dir l'Adrià
-Emmm relax heee que portem més de mitxa hora esperant-vos tortugues.-vaig dir rient.
-Eso eso i bueno cap on anem?-va dir el Diego.
Em cau bé es bon payo es una mica imbecil aixó el fa ser com es.
-Anem cap abaix si voleu.-va dir ell Gerard agafant-nos del hombro un al costat de l'altre. Osigui veies l'Adrià a mi al Gerard i al Diego. m'Hauria agrat està a la punta i no al mitx de dos amic que es coneixen desde 1er.
Vam arribar al final del carrer però abaix de tot només hi havien les pistes, deuuu no voldran que els vagui a veure com fan abdominals ni flexions espero, pues ho vaig endivinar vam anar allà on sempre entrenen i van començar a escalfar, jo estava a l'hombra mirant, COM PER NO MIRAR-LOS, estan super bons, abans de marxa...
YOU ARE READING
El ball de fi de curs de batxillerat
RomanceHola em dic Laia les meves amigues i jo tenim pensat anar al ball de fi de cusr dels nois innoies que ara estan fent baxillerat. Busquem parella per poder ballar però si no apareix ningú anirem igualment juntes. Tot comença un divendres qualsevol. L...