A l'agua patoss!!

254 14 1
                                    

Per fi ja haviem arribat, em vaig dutxa i em vaig tirar de cap, ells encara estaven a fora treiense la roba, com potse qye un noi trigui mes a canviar-se que no pas jo, jo he trigat 50segons.

Ells no es van dutxar son uns malotes, jehe. Em van passar la pilota (Pere), i vam jugar a voley, jo i el Diego contra el Gerard i l'Adrian. Vam guanyar nosaltres como no, va ser el milor partit que vaig acabar. El Gerard es va apropar cap a mi mentres que els altres dos lligaven amb unes ties que hi havien per allà, bueno el que deia, es va acostar cap a mi i em va agafar de la cintura, deu meu que podia fer, vaig agafar-me als seus hombros i em vaig a propar a ell, més cuki no podia ser.

-Laieta t'aquieru, t'agradaria venir amb mi al ball de final de curs?
-Oix, jo també taquieru, i si mencantaria anar al ball de final de curs amb tu, però... No se si em deixaran primer ho he de preguntar..
-Segurament et deixen.
Em va fer un peto a la galta i em va abraçar, bua més monii no podria ser.

Vam sortir de l'aigua, mentres ens aixugavem vam fer una partida de l' UNO i més tard un partidet de futbol però, dos contra dos, esque som tant guays que fins hi tot savem fer un partit de dos contra dos,...

Bueno vam pujar a canviar-nos ja eren les 7:30 em van dir d"anar a la Flama que feien monolegs, com els del club de la comedia, pues eso. Muns pares em van deixar i anant cap allà, el Diego va venir i em va dir:
-Eiii, que tal?
-Bebeb i tu tagradat la piscina?
-Sisi estat guay... Emmm tha dit algo el Gerard?
-Si bueno mha dit si volia anar amb ell al ball i ja esta...
-Vale i tu q li has dit?
-Donç q li he de preguntar a muns pares...
-A vale bueno ja estem arribant, tu que voldras per veure? Demanare algo...
-Una Fanta de llimona porfis i merci ja to pagare...

El ball de fi de curs de batxilleratTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon