Merhaba Ben Lina 18 yaşıma dolmama 1 hafta kaldı. Ailemle Kanadada yaşıyoruz. Daha detaylı anlatayım. Annem Dalya 45 yaşında Babam Daniel ise 48 yaşında. Bir de erkek kardeşim Lucas 12 yaşında. Daha fazla detay veremem. Zaten yeri geldiği zaman anlatırım
Nihayet yaz geldi. Okulum bitti. Bu sene benim üniversite yılımın ilk senesi olucak. Ve 1 hafta sonra benim doğum günüm var. Bu sene her zaman hafızamda kalıcak bir doğum günü istiyorum. Annem ve babam bunun için 1 haftadır koşturuyorlar. Onları çok seviyorum.
Yine bir sabah gözümü açtığımda aşağıdan sesler geliyordu. Herhalde babamın arkadaşlarından bir tanesi gelmiş. Ara ara anneminde seslerini duyuyordum. Başlarında karışmak istemedim ama sesler git gide yükseliyordu.
X:look, she's my daughter. I've been living apart from him for years. I even recently became aware of she's existence. (Bakın o benim kızım. Ben yıllarca ondan ayrı yaşadım. Hatta onun varlığını bile yakında öğrendim)
Dan: what's that to us? She is our daughter. Blood ties are not important to us. We raised him.( bundan bize ne? O bizim kızımız. Bizim için kan bağı önemli değil. Onu bix büyüttük)
L: what's happening in here? ( ne oluyor burada)
Dal:dear please go to your room( canım lütfen odana git)
X:No, you're not going anywhere. There's something I want to talk to you about. You are my daughter(hayır bir yere gitmiyorsun. Seninle konuşmak istediğim bir şey var. Sen benim kızımsın.)
L: What? Are you kidding me? (Ne benimle dalga mi geçiyorsunuz?
X: No, really you are my daughter. ( Hayır. Gerçekten sen benim kızımsın)
L: Is it true what that he said? ( Söyledikleri doğru mu?)
Dan:Unfortunately true. But believe me we have some reasons too(Maalesef doğru. Ama inan bizimde bazı sebeblerimiz vardı)
Onları daha fazla dinleyemezdim. Odamdan çantamı ve telefonumu alarak direk dışarı çıktım. 5 dakika içeresinde duyduklarım kolay hazmedilecek değildi. Olanları düşünerek bir süre dolaştım. Kendime geldiğimde kafeye gitmeye karar verdim. Etrafta bir tane kafe varmış oraya girdim. Siparişimi beklerken birden karşımdaki saldalyaya sabah evdeki erkek oturdu
X:can we talk a little?( biraz konuşabilir miyiz?)
L: tabi konuşalım
Şok olmuş gibi bana bakıyordu
X: Türkçe bildiğini bilmiyordum
L: bende sizin Türk olduğunuzu tahmin etmiştim
X:peki benim Türk olduğumu nereden bildin?
L: hissettim. Hislerim kuvvetlidir
X:yeniden tanışalım mı?
L: peki Ben Lina A*******
X: Bende Kaya Ekinci