Tuana-"hemen telefonu kapattim heyecandan ve utancimdan ölüyordum galiba!" Ayy ben ne yaptim yaaLeya- Ne yapmiş Nazim
Tuana- hiç bir şey..."Bir ses duyduk! Hayir ya bu olamaz" Bu olamaz bu olamaz di mi? "odamin kapisi kirildim"
Zeynep- ooo Tuana Naz Tirayki "Elimdeki bezle Leya ve Tuananin ağzini kapattim bir sure sonra bayildilar... ve onları kendi depomuza getirip sandalyeye bağladim..... 1 saat sonra uyandilar..."
Tuana- Yenge..... "dedim sadece..."
Leya- Ne yapiyorsunuz siz!
Çağan- ne mi yapiyoruzz? "güldüm" İntikam aliyoruzz
Hilal- Abi vaz mi geçsek?
Çağan- saçmalama Hilal!
Ülkü-"aslinda bana çok garip geliyordu... Yani Zeynep ve abim ayrildi. Zeynep intikam almak yerine bize yardim mi edicekti? Kafam çok karişikti...."
Zeynep- Yilan.... Beni yilanlarla korkutacağinizi mi saniyordunuz? "Silahimi çikardim.." Duyduğum kadariyla Tuana Naz Tirayki sevdiklerine zarar gelirse dünyayi yakarsin... "Silahi Leyanin ayağina doğru ateş ettim"
Tuana- YENGEE! Yenge iyimisin?!
Leya- Tuana... kaç... "Gözüm bana ihanet edercesine kapandi..."
Tuana-"ağliyordum" Yenge hayir... yenge...
Ülkü- Çok oldunuz ama! Leya! "Leyayi çözdüm" Abi bir şey demeyecek misin?
Çağan- ödeşmek adettendir... Aynisini bize yaptilar Hilal
Tuana- Yalniş biliyorsun Çağan Efe Ak! İNTİKAM ALMAYIZ AMA ÖDEŞMEK ADETTENDİR!
Çağan- hmm o zaman bu düşmanlik neden Tuana Naz Tirayki!? Neden babanin intikamini aliyorsun?! Ama biz sizin kadar iğrenç değiliz!
Tuana- LAN BİZ SİZE ZARAR VERDİK Mİ?! NEDEN LEYAYA ATEŞ ETTINIZ HA NEDEN?! Çöz beni Hilal... "Dedim çaresizce... Yillar sonra ilk kez... ilk kez 'Hilal' dedim..."
Ülkü-"Nazi çözdüm" Abi yemin ederim eğer onlara engel olursan kendimi öldürürüm!
Çağan- Saçmalik! "Zeyneple birlikte depodan çiktim.."
Tuana-"Hilalle birlikte Leyayi hastaneye götürdük...Abime haber verdim.. Uzun bir ameliyyatin ardindan doktor çikti...."
Yağiz- k-karimin durumu nasil?...
Doktor- Yağiz bey.... Bunu nasil soyleyecegimi gerçekten hiç bilmiyorum ama... Kariniz...
Yağiz-"Doktorun yakasina yapiştim ağlayarak...." O iyi di mi? o iyi!
Ülkü- Sakin ol...
Tuana- Sakin ol abi...
Doktor- Kariniz maalesefki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk kiyameti
Romanceİntikam için her şeyi göze alirmisin? Onlar bunu yapti... İki yabanci, İki Düşman, İki nefret aşki.... Onlar için bir hata çok büyük sorunlara yol açiyor... Aşk nefrete dönüşüyor ama NEFRET ASLA AŞKA DÖNÜŞMEZ! belki zamanla dönüşür dedi Çağan Efe Ak...