[7] Sen...

6.8K 794 1K
                                    

İyi okumalar 🦋
__________
~Felix~

Üniversitemizin yeni sahibi Hwang Hyunjin bana "ihtiyacın olduğunda bana gel" dediğinden beri işler kafa karıştırıcı derecede yolunda gidiyordu.

Sınıf arkadaşlarım bile benimle uğraşmıyor, yüzüme bile bakmıyorlardı. Üniversite çığırından çıkmış bir şekilde disiplinli gözüküyordu. Sanırım Hyunjin işinde gerçekten de iyi.

Hayatım o kadar güzel bir şekilde yolunda gidiyordu ki. Üniversitede rahattım ve hep yanımda olan benimle ilgilenen Changbin hyung'um vardı. Asla ama asla hareketlerine bakarak delta olduğunu söyleyemem. Çok tatlı ve kibar birisi. Birkaç kez geç kalmayayım diye beni iş yerime kadar götürmüşlüğü bile var.

Ev hayatıma gelince ise babam, günlerdir evde değildi. Ha tabii ki bu benim işime gelir ama onu merak etmiyor da değilim. Belki dünyanın en kötü babası ama annem öldükten sonra beni büyüten kişi de o. Umarım bolca para bulmuştur sabahtan akşama içiyordur... bana bulaşmadan.

Şimdi her şey bir kenara anatomi dersinin ortasında kızgınlığa giriyordum sanırım... Çok ciddi şekilde vücudum yanıyordu. Bacaklarımı ve vücudumu sıkmaktan her yerim uyuşmuştu. Çok fazla feromon salgıladığımı ise bana dönen bakışlardan anlıyordum. Üstün ırkların üniversitesinde kızgınlığa giren vita... tarih kitabına eklemezlerse kırılırım.

Vitamı hissedemiyorum, belki hissedersem feromonlarımı durdururum en azından ders bitene kadar ama hayır. Durumum ciddiydi. Ya burada öleceğim ya da tüm sınıf sırayla beni sikecek sanırım.

CB: "Felix iyi misin?"

Changbin hyung kolumdan tutarak vücudumu sallamış ve kaçıncı seslenmesi bilmiyorum ama sonunda ona taraf dönmüştüm.

F: "T-tuvalete gideceğim"

cevap beklemeden ve hiçbir eşyamı almadan ayağa kalkmış koşar adımlarla tuvalete gitmiştim. Ders saati olduğu için kabinler boştu ve bulduğum ilk kabine attım kendimi. Buraya geldim ve şimdi ne yapacaktım ki? Bastırıcım bile yoktu. Ve kurt sürüsünün ortasında kalmış kuzuydum şu an.

Gözlerimden vücut ısım kadar sıcak olan damlalar akarken vitam ile konuşmaya çalışıyordum. Çok fazla bastırıcı, kısıtlayıcı kullandığım için her ay değil de 4 ay aralıkla kızgınlığa giriyordum. Bazen daha geç bile oluyordu. Ama şu an kızgınlıkta olmam imkansızdı çünkü geçen ay zaten geçirmiştim.

Aptal vita, yine beni zor durumda bırakmıştı. Ne yapabilirim. Böyle olacağını bilsem en azından yanımda bastırıcı taşırdım.

CB: "Felix iyi misin?"

İçinde bulunduğum kabinin kapısı tıklatıldığında gerilmiştim ama Changbin hyung olduğunu anladığımda anında rahatlamıştım.

F: "D-değilim"

CB: "Tamam hiç sorun değil çantanda ilacın var mı?"

F: "Y-yok yok yanımda yok. Yanıma almadım çok özür dilerim."

Devam eden ağlamam daha da şiddetlenmişti. Gerçekten kendime çok kızıyordum. Vita olarak her zaman yanımda ilaç bulundurmalıydım. Nasıl bu kadar aptal olabilirim..

CB: "Özür dilemene gerek yok. Senin için alacağım."

~Yazar~

Changbin telaşla uzaklaşmış ve üniversite otoparkına gitmek için fakülteden çıkmıştı. Felix'in sesi iyi gelmiyordu ve eğer ona bir şey olursa Hyunjin Changbin'i döve döve öldürürdü.

Patron aranıyor...

CB: Felix kızgınlığa girmiş bastırıcı almak için gidiyorum.

Bir süre telefondan ses çıkmamıştı. Changbin kapandığını zannettiği için telefonu kulağından uzaklaştırmıştı ama hala açık olduğunu görüp rahatlamıştı.

Mr. Mafia (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin