✨ dream in yeşil inci gözlerinden ✨
D💭:Naptım ben!? Nasıl George a vurdum NASIL ONUN CANINI YAKTIM?! BEN İĞRENÇ BİR İNSANIM
Galiba George a yani bir travma hediye ettim ama neden böyle bi canavarlık yaptım? Neden onu yaraladım. Onu bulmam lazım diyerek odamdan çıktım ama en son olduğumuz yerde değil di.
Bende hemen sapnap in yanına gittim ve George u sordum oda ban boş bir odada yattığını söyledi bende bunu duyunca koşarak o odaya gittim ve George u göremedim.
Ama banyodan ağlama sesleri geliyordu hemen kapıyı açmaya çalıştım ama kapı kitliydi bende George a kapıyı açmasını söyledim ama beni umursamadı bile bende bunun üzerine kapıyı kırıp içeri girdim.
D: GEORGE!
Diye ona doğru koştum ama korkmuş olmalıydı ki hemen kendini savunma pozisyonuna aldı bende ona yavaşça yaklaşıp sarıldım.
G:bırak beni dream
Diyip beni itti bende geri çekildim.
D: George yapma böyle
G:Ne yapmıyim dream hm ne yapmıyim
D: George gerçekten çok pişmanım lütfen barışalım hadi.
G:sana vericegim sadece 1 şans var eğer bunu da kaybedersen bı daha beni göremessin burda haberin olsun.
D:SEN VARYAA♥️
Diyip hemen George a sarıldım, tabii karşılık vermesi i beklemesemde oda bana sıkı sıkı sarıldı. Sonra sapnap bi anda karl ile minik bir mırıltı çıkardı ve biz bunu george ile duyduğumuz gibi hemen ayrılıp kırık kapıya döndük ve hemen iki flash patladı.
George kıpkırmızı olmuştu, bende ona bakıp kıkırdadım.
(Buralar bos bacim fikir olmadigi icin time skip😌)
✨karl ın mükemmel gözlerinden ✨
Akşam olmuştu film gecesi yapiyoduk ama sap bana sarılıp uyuya kalmış tabi o bana o kdr sert sarılırken benim kalkmam mümküm değildi. Ben bunları düşünürken birde george ye bakayım dedim... Ama o da benimle aynıydı.
Bana yardım et bakışları attı bende ona ama bu öküzler o kadar sert sarılırken ikimizin kalkması imkânsız dı.
(Ks:kısık ses)
(Ks)g: Karl ben birazdan ölücemm yardım eğegeget 🥹
(Ks)k: bende ölüyorum george bu öküz cok güçlü
G:LAN UYANIĞĞĞN!
George bunu diyince beni bi gülme tuttu ben gülerken dream ve sapnap bizi öldürücek gibi bize bakıyodu ben hemen kalkıp george yi kaldırıp koşarak odadan kaçtık.
K:LAN KOS KOSSS!
G: SUS GELDİM
K:GİR GİR GİR!!!
G: AAAAAAAAAA!!
K:Nold- GEORGE
G: ANANI S-
K:LAN MAL NASIL DÜZ YOLDA DÜSÜYON
G:SUS YA AMQ KİTLE KAPIYI!
Hemen kapıyı kitledim ve george yi de kolundan tutup yataga oturttum ve uzun bir süre konuştuk. Tabii zaman nasıl gecti anlamadik oda cok havasız olduğu için camı açtım ve güneşin doğduğunu gördüm.
K:george
G:efendim karl noldu
K:lan sabah olmus ya
G:nasıl lan
K:olm dedikodu sarınca olir böyle seyler bs ver. Neyse nerde kalmıştık
G:jsgsbsfshsgs seyde mia da kaldik. Ay yılışık p!ç ya
Bi biraz daha konuştuk ve öğle saatlerinde odadan çıktık ve 2 tane sinirli yüz ile karşılaştık. Tabii benim götüm atarken george tedirginlikten ölmüstü
(Ks)k:sictik ha
(Ks)g: biliyorum ama olsun hadi anca beraber kanca beraber gir koluma gidek bunlarin yanina
(Ks)k:taam
Diyip george nin koluna girdim ve aşağıya indik tabi ben terden öldüm ama sonra hiç birşey olmadı yani biraz azar yedik o kdr.
D: George
S: Karl
G: Dream
K: Sapnap
D+S: sizi öldürücez haberiniz olsun
K: Ya ama biz napalım öküz olan sizsiniz biz film gecesi yapalım dedik siz bizi macun gibi sıkıp uyudunuz.
G: evet karl bu konuda haklı yani biz bi sey yapalım dedik siz bizi bırakmadınız bende sizi korkutup karl ile kaçtım yani napabilirdim.
D: insan gibi uyandıra bilirdin
G: siz uyanmazdınız
K: sjsgbafssnsgbs
S: gülme karl bak gelicem simdi yanina
K:jshs-tamam ya of sustum
G:NEYSEEEĞ ben acim ve karl da öyle
K:Hayı-hmm borok agzomo george
G: hayır açsın karl sus
George benim yeme bozukluğumu bilen ilk ve son insandı böyle yapması biraz değisikti.
(Ya sus kiz degisik degil bu best frends lik tir😌👍)
Bölümüz sona ermiştir kubabiyelerimmm inşallah beğenmişsinizdir. Yeni bir günde görüsürüzzzz 🍪🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨mafya aşkı✨(dnf/karlnap)
Proză scurtă2 aşık mafyanın aşık oldukları çocukları kacirmasiyla başlayan bir aşk hikayesine HOSGELDİN:]