Schatz (Leon Draisaitl x Matthew Tkachuk)

33 3 11
                                    

"I remember, years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love, I did
And you were strong and I was not
My illusion, my mistake"

James Arthur - Impossible

"Schatz" ez annak idején azért volt, hogy Leon feldühítse Matthewt.
Egy meccsen mondta neki először, Leon akkor már négy éve játszott az NHL-ben Matthew pedig kettő. Soha nem voltak jóban de addigra egészen elfajult, ez volt 2018.
Két Edmontoni játékos fogta le Matthewt, hogy ne ugorjon neki Leonnak aki csak nevetett rajta majd Schatz-nak azaz Kincsemnek nevezte... üsd a vasat amíg még meleg

Aztán a piszkálódásaik lassan átfordultak... karácsonykor Matthew a St Louis-i családi karácsonyozást feladva Edmontonba utazott és a mogorva német fiúval töltötte az ünnepeket, hogy az ne legyen magányos.
Majd nyáron Leon elhívta Matthewt Németországba.
Lassan belemerültek ebbe a kimondatlan kapcsolatukba, Matthew titokban tanulgatott németül. Leon pedig lassan bekerült a Tkachuk családba. 

Matthew beceneve végigkísérte ezt az egészet, talán azzal követhető legjobban a változás ahogy a mogorva bántó hangsúly átfordult egy lágy gyengéd hangzásba.
A szexuális feszültség ami után csak eljátszottak egymással átfordult abba, hogy egyre több időt töltöttek egymásnál pusztán a másikért és nem csak a testiségért. Az összebújásért meg a pici csókokért. 

Nevezzük szoros barátságnak... nevezzük barátságnak extrákkal... nevezzük aminek akarjuk.
Ez szerelem volt de egyikük sem akarta belátni.
És ez vezetett a pillanathoz amikor minden megroppant.

"Leszállnék a jégről."
Ezt nyilatkozta Leon mikor az All-Star interjún mikor megkérdezték tőle, hogy mit tenne ha Matthewwal kéne együtt játszania. Ikonikus mondtata gyorsan terjedt és alig, hogy az interjú végetért már Matthew is látta.
Látta és hallota de felfogni alig tudta, lassan próbált mély levegőket venni, hogy lenyugtassa magát de képtelennek érezte, hogy meg tudjon nyugodni. Az úgy nagyjából segített mikor az öccse egy esetlen de szoros ölelésbe vonta viszont mégis annyira lehetetlen volt ez az egész szituáció. 

- Beszélnem kéne vele... - suttogta eltolva maga elől a telefonját 

- Minek? De komolyan... minek? Elérnél bármit is? Elért valaha valamit az őszinteség azoknál akik első impresszióra úgy döntöttek arra pont elég leszel, hogy kihasználjanak? 

- Első impresszióra? Értelmező kéziszótárat reggelizél? Egyébként... tudom, hogy nem érek el vele semmit de tőle is hallani akarom. A többiek legalább a szemembe mondták, hogy eddig kellettem aztán kiadták az irányt. - zsebrevágta a telefonját és felállt majd megindult Leon szállodai szobája felé 

Nem mintha olyan jó ötletnek tartotta volna mint ahogy előadta hiszen Leon... soha senki nem jelentett még annyit neki mint Leon. Azt se tudta mit akar neki mondani, mit akar tenni vagy, hogy mit fog kezdeni magával ha kiadják az útját, márpedig abban szinte biztos volt, hogy most lesz vége mindennek ami mellesleg ezek szerint el sem kezdődött. De ha elkezdte akkor végig is csinálja. Benyitott azon az ajtón amit reggel még mosolyogva csukott be maga után. Leon szeme felcsillant ahogy meglátta majd nagyon gyorsan zavarodottság vette át a helyét mikor Matthew ellépett tőle mikor csak egy lépést is közelebb lépett hozzá. 

- Komolyan gondoltad? - Leon először nem is érette mit takar ez a kérdés majd összeállt a kép 

- Nem szállnék le a jégről. - forgatja meg a szemét - Nem vagyok hülye tudom, hogy nem szabad. 

- Ja, hogy csak azért mert nem szabad. - neveti el magát Matthew, de ez nem az a vidám nevetés ez keserű és szinte fájdalmas - És ha szabadna? De ne aggód túl, ezek után senki nem lesz olyan hülye, hogy együtt állítson minket pályára. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

In the NHL (hockey player oneshot's)Where stories live. Discover now