Yapılan duyurudan sonra Ukai takımın durumunu göz önüne alarak antrenmanı sonlandırdı ve herkes evlerine dağıldı.
Kageyama yarın olacakları düşünerek eve geldi, evde yine kimse yoktu, tamamen beyazlarla döşenmiş odasına girdi ve yatağa yattı çok geçmeden de uyuya kaldı.
Sabah ders başladığında öğretmen içeri girdi,
"Bugün aramıza katılacak yeni bir öğrenci var, iyi geçinin ve sorun çıkartmayın."Öğretmenin bu duyurusundan sonra sınıfa turuncu saçlı, Kageyamaya göre boyu oldukça kısa biri girmişti.
"Ben Hinata Shoyou! Tanıştığımıza memnun oldum, iyi geçinelim."
Hinata'nın enerjik sesini Kageyama bir yerlerden hatırlıyor gibiydi ama çıkaramayacağını anladığından bunu umursamadı.Öğretmen, "Tamamdır Hinata, Kageyama'nın önündeki sıraya oturabilirsin." dedikten sonra Hinata, Kageyamanın önündeki sıraya oturdu ve arkasına dönerek,
"Dünya ne kadar küçük değil mi tekrardan karşılaştık Kageyama." dedi hemen sonra da gülümseyerek önüne döndü.Kageyama elbette Hinata'nın ne demek istediğini anlamadı fakat daha fazla konuşursa öğretmenleri kızabileceğinden susmaya karar verdi.
____Tüm takım spor salonunda tekrar Takeda-sensei'nin etrafında toplanmışlardı, dünden tek farklı Takeda-sensei'nin yanında duran, boyu kısa ve turuncu saçlı bir gencin olmasıydı. Takeda-sensei,
"Dün size bahsettiğim aramıza katılacak yeni öğrenci bu lütfen iyi geçinin. Evet Hinata-san kendini tanıtmakla başlayabilirsin.""Ben Hinata Shouyo! 16 yaşındayım, bisiklet sürmeyi ve voleybol izlemeyi severim, hayran olduğum voleybol oyuncusu bu okula gittiğinden buraya geldim, iyi geçinelim."
Hinata bunları söyleyip kısa bir süre için eğildikten sonra Koç takımı antrenmana başlattı.
Isınma hareketlerini yaptıktan sonra Kageyama ve Sugawara'nın pasları eşliğinde önce smaç çalışmasına başlandı.
Noya smaç çalışması yerine atılan smaçları karşılamaya çalışacaktı, Hinata'nın yanına gitti,
"Ben Nishinoya Yuu bana Noya-senpai diyebilirsin, takımın yetenekli ve çekici liberosuyumdur, yerime geçmeye çalışacaksan vazgeçsen iyi olur." dedi hafif şakacı bir şekilde.Hinata buna gülümsedi,
"Bilgi için teşekkürler Noya-senpai fakat topları karşılamada kesinlikle berbatım ama smaç basabileceğimi düşünüyorum." dedi.Noya'nın kafası karışmıştı elbette, bu kadar kısa birinden bir smaç görmeyi hayal bile edemezdi fakat sıra Hinata'ya gelince gördüğü şey hayallerin gerçekleşmesinden bile daha imkansızdı, sadece onun için böyle değildi tüm takım ve hatta koç için bile böyleydi.
Hinata sıra ona geldiğinde önce birkaç adım attı, tam Kageyama topa vuracakken koşmaya başladı,Kageyama topa vurduğunda sıçradı fakat top ona göre altta kaldığından vuramadı.
Hinata'nın o sıçrayışı herkes için büyük bir şoktu, sadece kısa olduğundan değil hastanede kaldığından böyle aktiviteleri sık sık yapamadığı içindi de.
Hinata'nın o sıçrayışı herkesin içinde bir şeyler uyandırmıştı, bazıları için bu umuttu bazısı için de bunlar daha farklı, karmaşık duygulardı.
Kageyama bu karmaşık ve onun için yeni olan duyguların yanı sıra sıçrayışı gördüğünde tekrar bir tanıdıklık hissetti.
Pas Hinata için doğru gelmediğinden tekrar Kageyama Hinata'ya pas attı ve bu sefer topa vurmayı başardı.
Antrenman yaklaşık 1-1.5 saat daha devam ettikten sonra sivil bir arabayla gelen iki polis ve bir hemşireyle beraber Hinata okuldan ayrılıp kaldığı hastaneye doğru yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Disosiasyon¹ Hinata Shoyo
FanfictionDisosiasyon; Bölünme, kopma, çözülme anlamlarına gelir. Karasuno'da her şey normaldir ta ki devletin yaptığı bir proje sayesinde çoklu kişilik bozukluğu olan Hinata Shoyo okula gelene kadar... Tüm hakları saklıdır.