Bölüm 4- Maç Öncesi

13 4 0
                                    

"Ne diyorsun aptal?"
Kısıtlı olan zaman azalmaya devam ederken Kageyama'nın ilk tepkisi bu olmuştu.
"İsmin neydi diyorum, seni tanımıyorum diyorum, beynin almıyor mu?"
Hinata gayet normalmiş gibi tekrar bu soruyu sorduğunda takımın başından aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi oldu.

Son hazırlıkları da bitiren Takeda takımın garip bir ruh halinde olduğunu fark edince takımın yanına gitti,
"Neler oluyor, bir sorun mu var?"
Onlara seslenen sesle beraber Karasuno'nun takımı öğretmenlerine döndü.

"Sonunda." dedi Hinata,
"Aklı başında bir yetişkin, yanımda duran aptala ismini sordum ama cevap vermek yerine iki saattir şaşkınlıktan ağzı açık kaldı. Hızlıca bir bilgilendirmeye ihtiyacım var, hem de hemen."
Turuncu saçlının bu hırçın tavrının yanı sıra bir açıklamaya ihtiyaç duyması ve Kageyama'nın ismini sorması elbette öğretmenlerini de ilk başta şoke etti.

"Açıklama mı neyden bahse-"
Takeda bu cümleyi kurarken aklına acımasız bir gerçek dank etti 'O bir çoklu kişik bozukluğu hastası ve bu da onun farklı bir kişiliği.' Çocuk şimdiye kadar garip bir davranış sergilemediğinden herkes böyle bir şeyin olduğunu elbette unutmuşlardı.

Maçın başlayacağını duyuran zil çaldı.

Takeda, hiçbir açıklamaya zamanı olmadığını fark etti ve,
"Nasıl voleybol oynanacağını hatırlıyor musun Hinata-kun?" diye sordu.

"Elbette, aptal değilim voleybol izleyerek büyüdüm ben."

Takımın geri kalanı içlerindeki endişe ve dile getiremedikleri birçok soruyla beraber sahaya yöneldiler, belki Hinata'nın bu hallerinden önce içlerinde bir kazanma umudu vardıysa da artık o umut da sönmüştü. Kimse artık Hinata'nın ne yapacağını kestiremezdi.

Hinata ise daha önceki halinden daha rahat bir tavırla beraber sahaya geçmişti.

Bu kısacık maç içinde tekrar rakiplerini, takım arkadaşlarını tanıyıp bir strateji geliştirmesi gerekiyordu ama çok da sıkıntı değildi, alterler arasındaki zeki veya paranoyak o değildi, bu alter çabuk sinirlenen ve kavgacı olandı.

Bundan dolayı maçın nasıl biteceğini kendisi de dahil hiçkimse kestiremiyordu.
___________
Sanırım uzun uzun yazmak benlik değil.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Disosiasyon¹ Hinata ShoyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin